GTAGames.nl
SpacyColours

Quote van de Maand Reactietopic

741 berichten in dit onderwerp

Er ontstaan regelmatig discussies over geplaatste quotes in het topic Quote van de maand. Toch is het niet de bedoeling om dat daar te doen, omdat dat topic zo erg onoverzichtelijk wordt.

Vanaf nu kunnen eventuele opmerkingen over geplaatste quotes hier terecht.

Voorbeelden van goede opmerkingen :)

+ Iemand heeft een quote geplaatst, maar je snapt niet wat er grappig aan is. Hier kan je vragen met welke intentie de quote geplaatst is.

+ Iemand heeft een quote van jou geplaatst, maar jij denkt dat diegene het verkeerd heeft opgevat. Misschien dacht diegene dat jij iets doms zei, terwijl jij het anders bedoelde. Hier kan je dit onrecht uit de wereld helpen.

Voorbeelden van slechte opmerkingen :(

- Iemand heeft een quote geplaatst, maar jij vindt hem niet grappig. Dat mag je lekker voor je houden, want we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde humor.

- Iemand heeft een quote geplaatst, waar jij ook om moest lachen. Prima, maar ga niet nogmaals diezelfde quote hierheen quoten om te zeggen dat jij het ook leuk vindt. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Let op: dit topic is slechts voor eventuele opmerkingen over geplaatste quotes. Heb je zelf een leuke quote op het forum gevonden, dan kan je dat hier posten. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Mag je hier ook reacties plaatsen over het topic zelf? :puh:

Er worden een heleboel quotes neergezet in dat topic, maar uiteindelijk gebeurd er volgens mij helemaal niks mee!

Misschien een idee om er ook echt een "quote van de maand" van te maken, zodat we aan het eind van de maand in een poll kunnen stemmen wat nu echt de quote van de maand is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk is dit topic er. Erger me soms aan quotes van me die geplaatst worden..

Goed idee! :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja hé Nyltje. Zomaar met mijn taalgebruik lachen.

Nee, mooi topic Spacy!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dit topic een goed initiatief, hopelijk blijft de Quote van de Maand wat overzichtelijker nu :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snapte dit niet;

I'm sorry for the dubbleposting

extreem at his best :7

Kan iemand hem even uitleggen? :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snapte dit niet;

extreem at his best :7

Kan iemand hem even uitleggen? :puh:

Foutief Engels.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snapte dit niet;

extreem at his best emo.gif

Kan iemand hem even uitleggen? puh2.gif

Foutief Engels.

:7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja hé Nyltje. Zomaar met mijn taalgebruik lachen.

^_^

Dat ik (of zat andere leden) niet op het idee zijn gekomen om dit topic te maken! :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Serieusheid in een stamkroeg...Bleééh, het moet toch niet gekker worden! Nou, deze kroeg sla ik dus mooi lekker over. :bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Serieusheid in een stamkroeg...Bleééh, het moet toch niet gekker worden! Nou, deze kroeg sla ik dus mooi lekker over. :bier:

Hier is weinig serieus aan; behalve enkele regels om te zorgen dat dit topic niet verzandt in een "Quote van de Quote van de Maand" topic, of een topic waarin men de humor van een ander bekritiseert; zulke reacties kwamen namelijk regelmatig voor in het originele topic. Verder blijft het de Stamkroeg!, dus heb je alle ruimte om gezellig te posten.

@ Ymosky; toevallig had ik een paar maanden geleden hetzelfde idee. :puh: Daaruit zijn in overleg al wat concepten besproken; ik zal het balletje weer eens laten rollen zodat we binnenkort het ontwerp ten uitvoer kunnen brengen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat zeg ik natuurlijk niet zomaar. Ik heb daar zo'n speciale 3D Feest-kleurenbril voor* en moet je eens kijken wat ik zie:

Hier is weinig serieus aan; behalve enkele regels om te zorgen dat dit topic niet verzandt in een "Quote van de Quote van de Maand" topic, of een topic waarin men de humor van een ander bekritiseert; zulke reacties kwamen namelijk regelmatig voor in het originele topic. Verder blijft het de Stamkroeg!, dus heb je alle ruimte om gezellig te posten.

@ Ymosky; toevallig had ik een paar maanden geleden hetzelfde idee. puh2.gif Daaruit zijn in overleg al wat concepten besproken; ik zal het balletje weer eens laten rollen zodat we binnenkort het ontwerp ten uitvoer kunnen brengen.

Ach ja ik noemde het altijd fraudepap :7

Bij een oorlog zou ik fraudepap nemen en de oorlogverklaring vernietigen. :7

Waarom lach ik nu, terwijl ik dit topic beu ben?

Omdat je een robot bent.

*

2,95 bij de fopshop in Groningen (diegene waar je ook die sinterklaasstaffen voor 4,95 kon kopen)

4185816625_feestbril.jpg?zw=0&t=www.sep-feestartikelen.nl&tc=CCCCCC&tt=0&tx=L&ty=B&tf=6&ts=20&tfs=0&df=10niet_beschikbaar.png

Dat is nou kroegpraat :bier:

Bewerkt: door NicolaB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de Quote van de Maand een topic waar je iedereen aan de schandpaal kan nagelen, bijvoorbeeld ik met 'I'm sorry for the dubbleposting'. Volgens mij is daar de Quote van de Maand helemaal niet voor gemaakt. Tsja, another day on GTAForum :7

Bewerkt: door Extreem

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

here we go again with the nagging.

QvdM is niet om iemand aan de schandpaal te nagelen, het is bedoeld als een plek waar je grappige quotes van het forum kan plaatsen, zodat je niet offtopic hoeft in het topic waar de quote is gemaakt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

here we go again with the nagging.

QvdM is niet om iemand aan de schandpaal te nagelen, het is bedoeld als een plek waar je grappige quotes van het forum kan plaatsen, zodat je niet offtopic hoeft in het topic waar de quote is gemaakt.

Inderdaad, niemand heeft toch iets tegen jou, jou zwartgemaakt, of iets slechts gezegd? Je reactie was gewoon komisch, we konden er om lachen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.