GTAGames.nl
SpacyColours

Quote van de Maand Reactietopic

746 berichten in dit onderwerp

here we go again with the nagging.

QvdM is niet om iemand aan de schandpaal te nagelen, het is bedoeld als een plek waar je grappige quotes van het forum kan plaatsen, zodat je niet offtopic hoeft in het topic waar de quote is gemaakt.

Inderdaad, niemand heeft toch iets tegen jou, jou zwartgemaakt, of iets slechts gezegd? Je reactie was gewoon komisch, we konden er om lachen...

Nee, dat maak jij ervan op dit moment. :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Voorbeelden van goede opmerkingen smile3.gif

+ Iemand heeft een quote geplaatst, maar je snapt niet wat er grappig aan is. Hier kan je vragen met welke intentie de quote geplaatst is.

+ Iemand heeft een quote van jou geplaatst, maar jij denkt dat diegene het verkeerd heeft opgevat. Misschien dacht diegene dat jij iets doms zei, terwijl jij het anders bedoelde. Hier kan je dit onrecht uit de wereld helpen.

Voorbeelden van slechte opmerkingen boos.gif

- Iemand heeft een quote geplaatst, maar jij vindt hem niet grappig. Dat mag je lekker voor je houden, want we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde humor.

- Iemand heeft een quote geplaatst, waar jij ook om moest lachen. Prima, maar ga niet nogmaals diezelfde quote hierheen quoten om te zeggen dat jij het ook leuk vindt. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Bewerkt: door TekaLoca

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@Extreem, ik volg je even niet. Bedoel je dus dat dat je bent zwartgemaakt voor een fout in het Engels?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Uit de OP van QvdM:

Zet hier dé quote waarbij je het moest uitproesten van hilariteit, van domheid en ga zo maar door.

Het kan dus voorkomen dat je een keer een foutje maakt, welke je zelf wellicht niet eens had gezien, en die je vervolgens uitvergroot terug ziet. Maak er geen punt van en haal je schouders op. Als je van mening bent dat de reactie van de degene die jou quote echt niet kan, rapporteer dat dan. Dan zullen wij, de lokale moderators, het beoordelen.

En dan pak ik nu weer een bakje chips om deze discussie van een afstand te aanschouwen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

dat is een geweldige quote guardian :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lachte me echt ziek.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

here we go again with the nagging.

QvdM is niet om iemand aan de schandpaal te nagelen, het is bedoeld als een plek waar je grappige quotes van het forum kan plaatsen, zodat je niet offtopic hoeft in het topic waar de quote is gemaakt.

Inderdaad, niemand heeft toch iets tegen jou, jou zwartgemaakt, of iets slechts gezegd? Je reactie was gewoon komisch, we konden er om lachen...

Nee, dat maak jij ervan op dit moment. :7

Ik kan hier wel weer op gaan reageren maar dat heeft toch helemaal geen nut. Ik denk niet dat je de bedoeling van het QvdM-topic begrijpt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

+ Iemand heeft een quote geplaatst, maar je snapt niet wat er grappig aan is. Hier kan je vragen met welke intentie de quote geplaatst is.

+ Iemand heeft een quote van jou geplaatst, maar jij denkt dat diegene het verkeerd heeft opgevat. Misschien dacht diegene dat jij iets doms zei, terwijl jij het anders bedoelde. Hier kan je dit onrecht uit de wereld helpen.

- Iemand heeft een quote geplaatst, maar jij vindt hem niet grappig. Dat mag je lekker voor je houden, want we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde humor.

- Iemand heeft een quote geplaatst, waar jij ook om moest lachen. Prima, maar ga niet nogmaals diezelfde quote hierheen quoten om te zeggen dat jij het ook leuk vindt. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Je avatar past er wel heel goed bij. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lachte me echt ziek.

Beterschap.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ZaroX: U heeft hem verdiend! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je avatar past er wel heel goed bij. :puh:

Ja toch. Goed opgemerkt! :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ZaroX: U heeft hem verdiend! :D

Dankjewel :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze is goud waard..

lolwut_zpsde9baea1.png

Ben het volledig met je eens :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze is goud waard..

lolwut_zpsde9baea1.png

Ben het volledig met je eens :D

Ja je wordt doodgegooid met die statusupdates. Ze zouden er een topic over moeten maken... :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind je volledig gelijk hebben. Het irriteert mij echt. Alleen al vandaag (dus vanaf 0:00), is bijna 30% van de geplaatste updates van dat soort spam reclameberichten. Van mijn part mag dat wel wat gereguleerd worden :-P

spem.jpg

Bewerkt: door NicolaB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.