GTAGames.nl
SpacyColours

Quote van de Maand Reactietopic

746 berichten in dit onderwerp

Na nog een stuk of vijf keer enorm hard trekken, sprong ie er ineens uit. Probleem was blijkbaar dat er een minieme hoeveelheid plakkerige substantie (geen idee wat of waarom - en stel je ook maar geen foute dingen voor) op het kaartje zat, waardoor het vastzat. Uiteindelijk toch losgekregen, maar ik panikeerde wel even. :)
Na nog een stuk of vijf keer ENORM HARD te trekken, kwam het er ineens met liters uit. Probleem was blijkbaar dat dat spul (bladiebla, boeit me niet) op het kaartje zat, waardoor het vast geplakt zat. Uiteindelijk toch losrukt, maar ik panikeerde wel even. :)

Citieer jij nu een grap van jezelf?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl
Na nog een stuk of vijf keer enorm hard trekken, sprong ie er ineens uit. Probleem was blijkbaar dat er een minieme hoeveelheid plakkerige substantie (geen idee wat of waarom - en stel je ook maar geen foute dingen voor) op het kaartje zat, waardoor het vastzat. Uiteindelijk toch losgekregen, maar ik panikeerde wel even. :)
Na nog een stuk of vijf keer ENORM HARD te trekken, kwam het er ineens met liters uit. Probleem was blijkbaar dat dat spul (bladiebla, boeit me niet) op het kaartje zat, waardoor het vast geplakt zat. Uiteindelijk toch losrukt, maar ik panikeerde wel even. :)

Citieer jij nu een grap van jezelf?

Nee ik laat zien hoe ik het las. :puh: Zal ik er wel ff bij zetten. :puh: Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

>>> Door Guardian1980: Wederom een reactie verplaatst naar het reactietopic. Hoe moeilijk kan het zijn?<<<

Ik weet niet of het toegestaan is quotes uit dit topic nog eens te noemen als ''QvdM'', maar bij deze neem ik het privelege toch maar.. Ik heb geen zin om het topic door te zoeken naar eventuele vergelijkbare gevallen en eventuele bijhorende jurisprudentie..

Ontopic: Na af en toe het topic doorgekeken te hebben en overal reacties te zien staan schijt ik mij broekje toch wel vol bij dit bericht van een, overduidelijk geïrriteerde, mod :7.

>>> Door Guardian1980: Verplaatst naar dit topic, waar reacties thuis horen. Lees ook je nieuwste PB.<<<

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

In de Sans Scrupules Gangtalk.

TekaLoca

Of we bemoeien ons allemaal eens met onze eigen gangs? :)

Pwned.

Posts van jou in GTs buiten The Network:

MX72p92.png

K1C0aHk.png

4gHTSjR.png

sHIhtfW.png

*another lelijk plaatje*

*wordt waker van geklaag in Sans Scrupules Gangtalk*

*ziet het berichtje van Pwned.*

*maakt een dansje omdat ik er mee eens ben.*

*lelijk plaatje van dansende ganzen*

:7

Ik ben blij dat je het zo grappig vind. Ikzelf ben er niet mee eens, niet omdat ik het niet grappig vind, maar gewoon omdat je geen idee hebt waar het juist om gaat. Als je mijn antwoord op Pwned.'s post nu zal zien, zul je het misschien begrijpen. Ik herhaal: misschien.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

TekaLoca

Pwned.

MX72p92.png

K1C0aHk.png

4gHTSjR.png

sHIhtfW.png

*another lelijk plaatje*

Ik ben blij dat je het zo grappig vind. Ikzelf ben er niet mee eens, niet omdat ik het niet grappig vind, maar gewoon omdat je geen idee hebt waar het juist om gaat. Als je mijn antwoord op Pwned.'s post nu zal zien, zul je het misschien begrijpen. Ik herhaal: misschien.

Oh, ik wist niet dat je in mijn hoofd kon kijken om vervolgens te zeggen dat ik het niet begrijp? Ach ja, ik zou ook niet in jouw hoofd willen kijken.. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

*Zegt Sir_Ballas gedag en zet een stoel neer met popcorn houden*

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

TekaLoca

Pwned.

MX72p92.png

K1C0aHk.png

4gHTSjR.png

sHIhtfW.png

*another lelijk plaatje*

Oh, ik wist niet dat je in mijn hoofd kon kijken om vervolgens te zeggen dat ik het niet begrijp? Ach ja, ik zou ook niet in jouw hoofd willen kijken.. ;)

:vp:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Veel mensen zullen waarschijnlijk nu dit doen:

tumblr_inline_mrwhqtavEn1qz4rgp.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

nee niet om de seconde, het is crisis he :t

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan iemand de grap uitleggen?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan iemand de grap uitleggen?

De .gif gaat om de seconde. Het is crisis, dus we kunnen niet zoveel eten in Nederland. (Ik denk zelf) in die richting :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een geweldige uitleg. Ik denk dat iedereen dat dacht toen ze die gif zagen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een geweldige uitleg.

Bedankt grootste wanted kind.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

als je niet de hele vertaling weet, vertaal het dan ook niet :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.