Jump to content
Joriz

Beach Bum Pack nu beschikbaar voor #GTAOnline!


gallery_1_5_28448.jpg

Hoera! Strandfun! De gratis uitbreiding voor Grand Theft Auto online is beschikbaar. Er zijn nu twee nieuwe wapens, vier nieuwe voertuigen en een hele hoop strand gerelateerde jobs aan GTA Online toegevoegd. Daarnaast is er nog extra strand gerelateerde kleding, kapsels en tatoeages beschikbaar!

De 74 MB grote update is nu zowel voor Playstation 3 en XBox 360 beschikbaar en download automatisch als je GTA5 opstart.

Naast dat er extra content aan het beste spel ooit is toegevoegd zijn er ook diverse problemen aan GTA Online opgelost. O.a. het volgende is opgelost:

  • Je voertuig kan niet meer verdwijnen als een andere speler er mee vandoor gaat.
  • Je wordt minder snel bad sport als je (per ongeluk) andermans auto opblaast.
  • Diverse exploits waarmee je kon vals spelen zijn niet meer mogelijk.
  • De door exploits verkregen auto's zijn weggehaald in de garages.
  • Bij alle dingen die je in GTA Online kan kopen staat nu een afbeelding
  • Wat je kunt verdienen met races, deathmatches en parachute springen is aangepast nu is tijd ook belangrijk voor wat je verdient.
  • Je krijgt nu ook wat GTA$ en RP als je met een missie verliest.
  • Spelers ontvangen bonus GTA$ wanneer missies op hogere moeilijkheid wordt gespeeld.
  • De volgende voertuigen zijn nu te verkrijgen via southernsanandreassuperautos.com: BF Dune Buggy, Canis Bodhi, Karin Rebel, Maibatsu Sanchez 2, Vapid Sadler, Vapid Sandking SWB.
  • De kosten om je wanted level via Lester te verwijderen is nu afhankelijk van je wanted level en kost nu $200 per ster.
  • Er wordt vaker automatisch op de achtergrond naar de cloud opgeslagen zodat voortgang waaronder het tunen van auto's niet verloren gaat.
  • Enkele dingen zijn beter gebalanceerd.

Daarnaast heeft de Social Club een kleine update gehad en zijn je wapens, je garage en de online voertuigen nu inzichtelijk.

Rockstar Games laat het hier natuurlijk niet bij. Binnenkort volgt er nog een editor om je eigen races en deathmatches te maken. Tevens volgt de Heist mode en wordt ook het singleplayer verhaal van GTA5 uitgebreid! Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer Grand Theft Auto nieuws.

Bron Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi om te zien, echter hoop wel dat ze het RP en geld wat je verdient niet helemaal naar beneden hebben getrokken.

Overigens de maatregelen voor "DYNAMIC TUNING TO GTA ONLINE" klinken goed, hoop dat ze in de praktijk ook goed werken.

Vindt trouwens deze wel opmerkelijk in de changelogs:

Fixed an issue where players could occasionally get stuck after killing a pedestrian with a golf ball.
:puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Update is hier gedownload en geïnstalleerd, maar heb nog geen van de items tegengekomen. Misschien bij de volgende keer als de game opstart.

Vind het wel lachen dat de Bifta net de BF Injection is, terwijl die op zijn beurt dan weer een (snel) rammelbarrie is :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is wel heel mooi en aardig, ik wordt straks echt pissig als Franklin's Buffalo weg is. En ook de auto's waar ik wel veel geld heb aan besteed, bijvoorbeeld de Sherrif SUV :l

Succes met pissig worden want je Sherif SUV en je geld is pleite. Mijn Space Docker staat gelukkig nog wel in mijn garage. Verder als ik overal al die reacties lees en de beloningen bij de races een eind omlaag zijn gehaald zou ik dat erg jammer worden. Dat was toch de enige manier om op een legale manier een beetje geld bij elkaar te krijgen. Nu zijn er heel veel mensen die het op een (illigale) manier hebben gedaan die wij niet nadoen en dan worden de legale middelen ook nog eens van ons afgepakt. Niet erg eerlijk als je het mij vraagt. Zo vraag je erom dat mensen gaan cheaten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg leuke DLC. De voertuigen en wapens zijn erg fijn om mee te spelen, vooral de Canis Kalahari is mijn favoriete voertuig. :)

Verder vind ik dat de update goede veranderingen en oplossingen heeft toegevoegd.

Ik kijk nu al uit naar de volgende DLC's! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is wel heel mooi en aardig, ik wordt straks echt pissig als Franklin's Buffalo weg is. En ook de auto's waar ik wel veel geld heb aan besteed, bijvoorbeeld de Sherrif SUV :l

Succes met pissig worden want je Sherif SUV en je geld is pleite. Mijn Space Docker staat gelukkig nog wel in mijn garage. Verder als ik overal al die reacties lees en de beloningen bij de races een eind omlaag zijn gehaald zou ik dat erg jammer worden. Dat was toch de enige manier om op een legale manier een beetje geld bij elkaar te krijgen. Nu zijn er heel veel mensen die het op een (illigale) manier hebben gedaan die wij niet nadoen en dan worden de legale middelen ook nog eens van ons afgepakt. Niet erg eerlijk als je het mij vraagt. Zo vraag je erom dat mensen gaan cheaten.

Klopt, ik vind dat Microtransactie met de Shark cards gewoon ver weg belachelijk. Mensen zijn nu boven de level honderd, dat ze Criminal Records duizend keer hebben gedaan? Door Rockstar Games kan ik nu twee maanden spelen tot ik waarschijnlijk daar boven eindelijk kom. Die Sherrif SUV was een leuke cadeau geweest voor LibertyKillerZ (aangezien ik nog een groepsfoto wou hebben). Bedankt, Rockstar Games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...