Jump to content
Joriz

Check het nieuwste GTAV Mythbusters filmpje!


DefendTheHouse heeft er weer één gemaakt. Hier is de nieuwste GTAV Mythbusters video. Ook deze keer wordt weer getest of GTA5 met de realiteit overeen komt. Deze keer wordt er onder andere getest of je auto altijd heel blijft als je op vier wielen land, of je kan worden geëlektrocuteerd, of je een winkel kan overvallen met de bal van Chop en of je een wc-huisje kan optillen met een Cargobob. Wederom veel kijkplezier! Applaus.gif

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik moet vanmiddag nog even naar de supermarkt en ik ga gelijk even uittesten of ze bereid zijn geld te geven als ik een hondenbal in mijn handen heb. Daarnaast wil ik dat met dat toilet ook doen in de multiplayer, moet ik alleen wel een Cargobob vinden eerst! Dat is me tot op heden nog niet gelukt helaas!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...