Jump to content

Overzicht handige tips gta online


Hmmpff

Recommended Posts

goeie avond allemaal,

ik heb nog geen topic zoals deze ontdekt, dus lijkt mij erg nuttig om dit topic te maken zodat je meer te weten komt over gta online, ook de extra dingen die je nog niet wist!

Hier en daar vind je af en toe wel tips wat mensen ontdekt hebben, maar die verdwijnen weer naar al die reacties die erna komen, dus om een compleet overzicht te krijgen, maak ik hierover een topic & probeer ik hem zo goed als mogelijk up-to-date te houden! hierbij heb ik natuurlijk wel jullie hulp nodig, dus als je tips hebt, zet ze hier neer!

Algemene tips:

- Wanneer je in de ammu-nation kogels wilt kopen, ga naar het wapen waar je kogels voor wilt kopen, dan kies je dat wapen, dan heb je de optie om op vierkantje te drukken (ps3) of X (xbox) en dan kun je in een keer max. ammo kopen ipv heel vaak te moeten drukken.

- Bij het scrollen van paintjobs op je auto kun je 'gas geven' en dan kun je sneller door de hele lijst.

- Wanneer je een bepaalde missie, race of andere activiteit op de kaart wilt starten hoef je er niet persee heen te rijden. Je kan ook erover heen gaan en hem starten met vierkantje vanaf de kaart.

- Bepaalde luchtvoertuigen zijn overbodig om aan te schaffen. Bij mij spawnen tot nu toe en al een behoorlijke tijd de Luxor, Titan en de Buzzard (attack versie) al standaard op het vliegveld.

- Bij het aimen van je doel kan je op R3 drukken voor nog een keer extra zoom. (ps3) (hoe heet deze toets bij xbox?)

- Als je bij de Ammunation 10 kogels wilt kopen voor je Grenade Launcher, koop ze dan in een keer en niet los van elkaar, dit bespaart je een hoop geld.

- als je Six axis in het menu aanzet kun jeje wapen herladen door de controller een ''flik'' te geven erg handig als je Survival speelt of midden in een vuurgevecht zit.

- houd back/select ingedrukt en een klein menu komt tevoorschijn. hier kun je oa je armor en maskers aan of uit doen. de quick gps optie in dit menu is ook handig zeker als je in een missie zit.

- Wanneer je een winkel beroofd met een masker, en je doet hem na de "overval" af, heb je 1 wanted ster minder.

Speciale Wapens tips:

- Molotov cocktail kun je krijgen in online! hoe? bel merryweather, bestel een ammo-box (1000$), en zodra je hem opgepakt hebt, krijg je per keer 3 molotov cocktails.

- De golf stick kun je krijgen door naar het golf-park te gaan, en daar iemand door te schieten die een golf-stick in de hand heeft. als je hem op pakte, hem je hem permanent.

- Honkbalknuppel kun je vinden in de deathmatch "Elysian Island". zodra je in die job zit, kun je op de kaart zien waar hij ligt.

- Koevoet kun je ook vinden in de deathmatch "Elysian island". zodra je in die job zit, kun je op de kaart zien waar hij ligt.

- Politie knuppel kun je krijgen door een agent met die knuppel dood te slaan en hem op te pakken. in de meeste gevallen hebben agenten die knuppel als je 1 ster achter je aan hebt.

Bewerkt: door Hmmpff
Link to comment
Delen op andere websites

Bij het scrollen van paintjobs op je auto kun je 'gas geven' en dan kun je sneller door de hele lijst.

Als je bij de Ammunation 10 kogels wilt kopen voor je Grenade Launcher, koop ze dan in een keer en niet los van elkaar. Als je ze in een keer koopt kost het je 5000 dollar ipv 50.000 dollar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Wanneer je een bepaalde missie, race of andere activiteit op de kaart wilt starten hoef je er niet persee heen te rijden. Je kan ook erover heen gaan en hem starten met vierkantje vanaf de kaart.
  • Bepaalde luchtvoertuigen zijn overbodig om aan te schaffen. Bij mij spawnen tot nu toe en al een behoorlijke tijd de Luxor, Titan en de Buzzard (attack versie) al standaard op het vliegveld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is weer up-to-date. Ik ga komende dagen nog opzoek naar (nieuwe) tips. Sommige zijn zeker nuttig, en leuk om te weten.

Bij het scrollen van paintjobs op je auto kun je 'gas geven' en dan kun je sneller door de hele lijst.

Als je bij de Ammunation 10 kogels wilt kopen voor je Grenade Launcher, koop ze dan in een keer en niet los van elkaar. Als je ze in een keer koopt kost het je 5000 dollar ipv 50.000 dollar ;)

die laatste klinkt als een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat je de kogels alleen per 10 stuks kan kopen, hoewel je maar 20 kogels kan meedragen. Als je bijvoorbeeld nog 15 kogels hebt en een batch van 10 koopt dan gaan er 5 kogels ($2500) verloren.

op die manier, als ik er een duidelijkere zin van kan maken, kan het een nuttige tip zijn ja. even puzelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hij is weer up-to-date, incl. enkele secret wapens toegevoegd.

als je Six axis in het menu aanzet kun jeje wapen herladen door de controller een ''flik'' te geven erg handig als je Survival speelt of midden in een vuurgevecht zit

deze ga ik nog uit testen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een speciale locatie tip.

Click here to view the SnapMap

Als je hier de straat in loopt heb je een garage die voor je open gaat. Loop naar achteren toe en de deur gaat dicht, gevolg iedereen zoekt je en als ze ook bij de garagedeur staan gaat hij open. Dan kan jij hem zo afknallen, als hij daarna weer spawnt vergeet dan niet even een sticky bom neer te leggen anders gooi hij een granaat naar binnen.

Probeer het maar is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...