Jump to content

Voetballer v/h Jaar 2013!


NandroDavids

Recommended Posts

Met een overtuigende 9-4 heeft Cristiano Ronaldo gewonnen! Na 3 jaar op rij Messi hebben we dus voor het eerst een andere naam op de trofee staan. Iedereen bedankt voor het stemmen, mede namens Cristiano zelf :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    10

  • TekaLoca

    10

  • MegaPilot

    8

  • Dutchy3010

    7

Met een overtuigende 9-4 heeft Cristiano Ronaldo gewonnen! Na 3 jaar op rij Messi hebben we dus voor het eerst een andere naam op de trofee staan. Iedereen bedankt voor het stemmen, mede namens Cristiano zelf :)

Reden waarom Cristiano dit gewonnen heeft en de Gouden Bal zal winnen: Messi is geblesseerd geweest. Bedankt, Nandro!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Met een overtuigende 9-4 heeft Cristiano Ronaldo gewonnen! Na 3 jaar op rij Messi hebben we dus voor het eerst een andere naam op de trofee staan. Iedereen bedankt voor het stemmen, mede namens Cristiano zelf :)

Reden waarom Cristiano dit gewonnen heeft en de Gouden Bal zal winnen: Messi is geblesseerd geweest. Bedankt, Nandro!

Tja, ze kunnen toch moeilijk een trofee geven op normaal behaalde prestaties? Dan mag je dit hele concept wegsmijten voor de komende jaren, tot Messi zichtbaar slechter begint te spelen of er een andere halfgod in het voetbal opstaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Reden waarom Cristiano dit gewonnen heeft en de Gouden Bal zal winnen: Messi is geblesseerd geweest. Bedankt, Nandro!

+1

Vind het wel verdiend, maar aan een andere kant ook weer niet. Ribery wint alles behalve de Duitse supercup, scoort belangrijke doelpunten, geeft belangrijke assists maar haalt nog niet eens de laatste 4. En Ronaldo, ja hij heeft een pak doelpunten gemaakt in 2013 maar hij heeft zijn ploeg niet aan prijzen geholpen.

Achja, can't change anything about it! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Reden waarom Cristiano dit gewonnen heeft en de Gouden Bal zal winnen: Messi is geblesseerd geweest. Bedankt, Nandro!

+1

Vind het wel verdiend, maar aan een andere kant ook weer niet. Ribery wint alles behalve de Duitse supercup, scoort belangrijke doelpunten, geeft belangrijke assists maar haalt nog niet eens de laatste 4. En Ronaldo, ja hij heeft een pak doelpunten gemaakt in 2013 maar hij heeft zijn ploeg niet aan prijzen geholpen.

Achja, can't change anything about it! :(

Maar uiteindelijk gaat de prijs puur naar de beste voetballer van het jaar, en dat was dit jaar Ronaldo. En als Ronaldo niet had bestaan was dat gewoon Messi geweest. Ribery en Ibrahimovic zitten in een heel andere categorie.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar uiteindelijk gaat de prijs puur naar de beste voetballer van het jaar, en dat was dit jaar Ronaldo. En als Ronaldo niet had bestaan was dat gewoon Messi geweest. Ribery en Ibrahimovic zitten in een heel andere categorie.

Hier heb ik mijn twijfels wel bij..

Link to comment
Delen op andere websites

Dus TekaLoca, jij vindt een speler alleen de beste is als hij prijzen kan pakken? Ronaldo is ontzettend vaak doorslaggevend geweest voor zijn ploeg. Dat hij niet in zijn eentje een team kan trekken, betekent niet dat hij slechter is dan bijvoorbeeld Ribery. Want feit blijft; Ribery heeft fantastisch veel hulp gehad om die prijzen te halen. Of ben je vergeten dat hij één van zijn slechtste wedstrijden ooit heeft gespeeld toen het echt moest: de finale van de Champions League?

Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar zat ik zelf te roepen dat de Gouden Bal een individuele prijs is, dus eigenlijk ben ik niet heel erg eerlijk t.o.v. de prestaties van Ronaldo, dat is waar. Maar ik vind gewoon dat Ribery dit verdient te winnen. Dat was ook het allereerste dat ik zei op het einde van vorig seizoen.Ben het daarentegen wel nogsteeds mee eens met MP dat als Messi niet zoveel geblesseerd was afgelopen jaar, dat die gewoon weer met die prijs ging lopen.

Om nog terug te komen op Ribery, de hele zomer hoor je alle "kenners" zeggen dat Ribery de Gouden Bal gewoon verdient te winnen, dat het hem niet kan ontsnappen, dit en dat.. Ok. Dan speelt Ronaldo 2 à 3 maanden goed en springt die er echt uit, met als grote reden: Messi ligt er uit.

En ja, misschien was hij minder in de CL-finale, maar ga je een speler de Gouden Bal onthouden omdat die 1 wedstrijd niet zo goed was? Denk het niet..

Mijn manier van verwoorden in deze post is heel erg zwartwit, sorry hiervoor, ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is want.. :7

En dit:

1536525_899861840054033_465920269_n.jpg

daarom haat ik het. Ik hekel het idee dat dat met de Gouden Bal gaat lopen..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt blij dat Ronaldo hem heeft gewonnen. Ik las ook ergens dat als je de goals van Messi en Ribery bij elkaar op telt Ronaldo alsnog in zijn eentje meer goals heeft gemaakt. Meer dan verdiend!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt blij dat Ronaldo hem heeft gewonnen. Ik las ook ergens dat als je de goals van Messi en Ribery bij elkaar op telt Ronaldo alsnog in zijn eentje meer goals heeft gemaakt. Meer dan verdiend!

Messi is 3 maanden geblesseerd geweest ffs. :7 Ribéry is trouwens geen zuivere aanvaller zoals Messi en Ronaldo, dus die vergelijking slaat echt nergens op.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren aan iets gedacht, mede nadat ik wat meme's gezien had. Vonden jullie het verdiend dat Messi toendertijd de Gouden Bal had gewonnen ipv Sneijder? :)

Nee. Sneijder won dat jaar alles, op de WK-finale na, maar had ook een groot aandeel in het bereiken van die WK-finale. Sneijder had toen moeten winnen. Ik las zojuist ook dat op basis van de stemmen van journalisten Ribéry dit jaar zou hebben gewonnen, en Sneijder in 2010. Maar de stemmen van de bondscoaches en aanvoerders zorgden dus voor een andere uitslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren aan iets gedacht, mede nadat ik wat meme's gezien had. Vonden jullie het verdiend dat Messi toendertijd de Gouden Bal had gewonnen ipv Sneijder? :)

Nee. Sneijder won dat jaar alles, op de WK-finale na, maar had ook een groot aandeel in het bereiken van die WK-finale. Sneijder had toen moeten winnen. Ik las zojuist ook dat op basis van de stemmen van journalisten Ribéry dit jaar zou hebben gewonnen, en Sneijder in 2010. Maar de stemmen van de bondscoaches en aanvoerders zorgden dus voor een andere uitslag.

Dus kijk, hetzelfde geval dit jaar. Ik ben dan wel een Messi-fan, dus ik ben blij dat hij toen won, maar of dat verdiend was heb ik mijn twijfels wel bij. Dit jaar opnieuw. Ribery kan praktisch niet beter doen, waarom wint hij dan niet?

Ik ben wel blij voor Ronaldo, maar ik vind het allemaal een beetje een gekochte Gouden Bal. Dat gedoe met Blatter heeft ervoor gezorgd dat hij gewonnen heeft, 100% zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...