Jump to content

Social club logo


Together

Recommended Posts

Hallo,

Ik weet niet als dit in het goede topic staat, zo niet sorry :(

Kan iemand mij misschien zeggen hoe ik een logo instel op social club?

Een crew lid van mij had er een gemaakt en die moest ik instellen. Ik kon het logo editten. Daarna klikte ik op save toen kwam ie in de gallery.

Maar nu staat er alleen een R* logo voorderest niks, geen logo. :erm: Dus als iemand mij kan helpen bedankt. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet als dit in het goede topic staat, zo niet sorry :(

Kan iemand mij misschien zeggen hoe ik een logo instel op social club?

Een crew lid van mij had er een gemaakt en die moest ik instellen. Ik kon het logo editten. Daarna klikte ik op save toen kwam ie in de gallery.

Maar nu staat er alleen een R* logo voorderest niks, geen logo. :erm: Dus als iemand mij kan helpen bedankt. :klap:

toen ik mijn logo maakte had ik er ook last van. had hem opgeslagen maar zag niks. maar na een tijdje(paar dagen) zag ik dat de logo er gewoon opstond. misschien even tijdje wachten en kijken als het erop komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Met je kenteken - via de Ifruit app - dien je ook een ruime tijd te wachten voordat je hem via de mod shop op je auto kan plaatsen.

Zo te zien werken de servers van de Social club, de app en het spel niet automatisch synchroon en wordt dit om de zoveel tijd (handmatig) gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...