Jump to content

Kan al 6 dagen niet online


fightstar---

Recommended Posts

Ik ook dat iemand me kan helpen want ik kan al 6 dagen niet meer online en dat is redelijk tot zeer frustrerend.

Ik krijg dus telkens deze melding:

The rockstar gameservices has failed to sync files to play gta online. Please return to gta 5 and try again later.

Ik kan gewoon online met al mn andere spellen en verder heb ik ook geen problemen.

PLEASE HELP!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik dan niet al mijn saves kwijt? En vraagt het systeem dan vanzelf om de patches opnieuw te downloaden? Ik ben er allemaal niet zo thuis in, maar thanx voor de tip alvast iigeval.

als je alleen je patches verwijderd dan blijft alles opgeslagen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik dan niet al mijn saves kwijt? En vraagt het systeem dan vanzelf om de patches opnieuw te downloaden? Ik ben er allemaal niet zo thuis in, maar thanx voor de tip alvast iigeval.

Hij vraagt automatisch of je de patches wilt installeren wanneer je ze niet hebt. Als je ze dus verwijderd zal hij dat inderdaad doen ja. Op de PS3 tenminste wel, Xbox360 weet ik niet. Misschien dat iemand anders dat hier kan bevestigen?

Link to comment
Delen op andere websites

@Kenny als je de patches verwijderd, verwijderd hij toch enkel de extra dingen die in die tussentijd zijn toegevoegd? Bijv. Beachbum dlc etc.

Aangezien je account zelf een apart iets is (volgens mij ook je geld, auto's, huis etc.). Of zit ik nu verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...