Jump to content
Dutchy3010

GTA V features in GTA IV


GTA V is alweer een poos uit. Niet vreemd dus dat er alweer heel wat modificaties zijn om features van GTA V naar GTA IV over te brengen. Hoogste tijd om er een aantal op een rijtje te zetten. Let op: bijna alles is nog steeds work in progress, ondanks dat ik slechts downloadbare modificaties in het lijstje heb opgenomen!

GTA V Weapon Wheel HUD

Een belangrijke wijziging in GTA V is de manier van het selecteren van wapens. M. Wojtanis heeft deze manier van het selecteren van wapens geïntroduceerd in GTA IV.

Download: klik

GTA IV: V

Wellicht meest veelbelovende modificatie, gemaakt door nixolas1, bevat heel wat features van GTA V in GTA IV:

*Health bars & map

*Char swap (not yet finished)

*Sniper scope with ready marker

*Reticule that changes if you aim at a char.

*Special ability

Download: Klik

Char switch

JulioNIB heeft eveneens een GTA V Character switching script gemaakt (de radar en hud in het bovenstaande filmpje zijn niet gemaakt door JulioNIB).

Download: Klik

Franklin in GTA IV

Titel heeft geen beschrijving nodig! Vind deze modificatie best wel geslaagd:

Helaas heb ik nog geen (mooie) versie gevonden van Michael en Trevor in GTA IV...

Download: klik (rechtstreekse download)

GTA V Handling in GTA IV

Nixolas1 heeft eveneens een handling modificatie gemaakt. Dit houdt in dat de voertuigen sneller kunnen remmen en betere bochten kunnen maken, net als in GTA V. klik hier voor de download.

Loading screens

Misschien niet heel spectaculair, en eigenlijk evenmin moeilijk om te maken, maar wellicht wel leuk als afwisseling. Je kunt deze modificatie downloaden als je de loading screens van GTA V in GTA IV wilt importeren.

Heb je zelf nog goede modificaties gezien? Heb je één van deze modificaties zelf uitgeprobeerd, of wil je dat gaan doen? Laat het ons dan weten!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Die mods lijken me wel leuk, ga ik zeker nog wel proberen! :) Als dat wil lukken tenminste :$

Hoezo? Hij is er toch al bijna? ;)

Als je met "bijna" een jaar bedoeld dan is die er inderdaad vast bijna :puh:

Bewerkt: door Ymosky

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En tussen de tijd hebben de modders al heel San Andreas van GTA V in GTA IV gezet waardoor GTA V PC overbodig wordt.

Wacht er ontbreken nog missies.

En dan met die crappy engine van GTA IV spelen :7 yeah right..

Verder wel awesome mods. Wapenwiel blijft handig. En char switch lijkt me echt awesome in GTA IV, maar dan lijkt me dat 1 van de 3 characters, het character uit de mainstory is (IV,TBoGT,TLAD) en de andere 2 gewoon random characters, maar met de skin van de andere maincharacters. Want je hebt met Niko bijvoorbeeld geen toegang tot Maisonette 9. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, of zijn daar ook al mods van verschenen :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En char switch lijkt me echt awesome in GTA IV, maar dan lijkt me dat 1 van de 3 characters, het character uit de mainstory is (IV,TBoGT,TLAD) en de andere 2 gewoon random characters, maar met de skin van de andere maincharacters.

Wut? De andere main characters zitten ook gewoon in IV hoor, echt random is het dan dus niet. De skins van de episodes erover gooien (hetzelfde voor enkele van de andere characters zoals Fitzgerald) en klaar ben je op dat vlak. Als ik er over nadenk zitten sowieso de skins van alle drie de protagonisten in alle drie de games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En char switch lijkt me echt awesome in GTA IV, maar dan lijkt me dat 1 van de 3 characters, het character uit de mainstory is (IV,TBoGT,TLAD) en de andere 2 gewoon random characters, maar met de skin van de andere maincharacters.

Wut? De andere main characters zitten ook gewoon in IV hoor, echt random is het dan dus niet. De skins van de episodes erover gooien (hetzelfde voor enkele van de andere characters zoals Fitzgerald) en klaar ben je op dat vlak. Als ik er over nadenk zitten sowieso de skins van alle drie de protagonisten in alle drie de games.

Ja goed, maar je hebt dan niet alle opties wat de 3 games bieden in 1 game. Ofja, daar zal dan ook wel weer n mod voor zijn ;v

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En dan met die crappy engine van GTA IV spelen :7 yeah right..

Engine is toch hetzelfde?

En char switch lijkt me echt awesome in GTA IV, maar dan lijkt me dat 1 van de 3 characters, het character uit de mainstory is (IV,TBoGT,TLAD) en de andere 2 gewoon random characters, maar met de skin van de andere maincharacters. Want je hebt met Niko bijvoorbeeld geen toegang tot Maisonette 9. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, of zijn daar ook al mods van verschenen :clown: [/size]

Ik zie dat echt wel gebeuren hoor, dat het gewoon 3 verhaallijnen in 1 gaan worden. Gaat veel tijd en energie in zitten, is ook vrij moeilijk coden, maar niet onmogelijk. Helaas zijn er echt heel weinig goede coders op het gebied van GTA IV, anders was het nu al gemaakt. :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Engine is toch hetzelfde?

Inderdaad, de PC versie van IV sucks balls door de slechte port. Alhoewel het na X patches wel goed genoeg is imo.

Zeker die handling mod klinkt leuk, misschien moet ik maar eens het stof van m'n IV DVD doen.. :koffie:

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...