Jump to content

Top2000 Editie 2013


Silverbyte

Recommended Posts

Ik vind het zo nep dat je uit een lijst moet kiezen... ze hebben die lijst dus al voor drie kwart samengesteld, wij moeten het enkel nog in de goede volgorde zetten. Toen mijn eerste drie nummers al niet gevonden werden gaf ik het maar op met stemmen, maar ik zal hier alsnog mijn lijstje neerzetten:

1. Christy Moore - The Voyage

2. Dead Can Dance - Sanvean

3. Edgar Winter - Dying To Live

4. Enigma - Return To Innocence

5. Art Garfunkel - Bright Eyes

6. Acda en de Munnik - Vandaag Ben Ik Gaan Lopen

7. Heart - All I Want To Do Is Make Love To You

8. Cock Robin - Promise You Made

9. Mike Oldfield - Moonlight Shadow

10. A-Ha - Take On Me

11. Dionne Warwick - Anyone Who Had A Heart

12. (Celtic Woman) - Dúlamán

13. The Kelly Family - I'm in Love With An Alien

14. (Joan Baez) - Donna Donna

15. The Mamas & The Papas - California Dreamin'

16. John Lennon - Imagine

17. Martika - Toy Soldiers

18. Deep Forest - Sweet Lullaby

19. Scott McKenzie - If You're Going To San Fransisco

20. Sinnéad O'Connor - Nothing Compares To You

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ze beginnen pas op tweede kerstdag, thebig. :puh:

Thanks for the heads-up! :tu: De gehele top 6 is hetzelfde als vorig jaar. Grootste stijger is zo te zien Redemption Song van Bob Marley & The Wailers met 1265 plekken naar 666. En de hoogste binnenkomer lijkt Birds van Anouk te zijn (398).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er nu nog leuk aan om te luisteren, als je al weet hoe de hele lijst eruit ziet? Goed: bij die lijsten staat de top 10 zowat elk jaar vast, da's hier in België niet anders, maar het is altijd leuk om toch eens een gokje te kunnen wagen op een andere volgorde.

Vreemde Nederlandse gewoontes zeker?

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn ongetwijfeld een paar gekke gappies die niet kunnen wachten en zelf alle 2000 nummers in een Spotify-playlist gooien. Voor mij persoonlijk hoeft dat vooraf publiceren van de lijst niet zo. Achteraf natuurlijk wel, als naslagwerk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is logisch dat ze het achteraf vrijgeven, dat je niet de hele dag met pen en papier voor de radio moet zitten. Maar voordat het daadwerkelijk wordt gespeeld? Dat lijkt me toch wat ongewoon. Anders kan je er evengoed een klassiekerweek van maken en de hele lijst door elkaar draaien zonder enige logische volgorde, de luisteraars hebben sowieso toch geen invloed in wat er in de lijst zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen, dat ik nooit de Top 2000 heb geluisterd. Maar na aanleiding van dit topic ben ik het ook maar eens gaan luisteren en ik moet zeggen dat ik het wel erg leuk vind om te luisteren. Enige mindere vind ik, dat en dat er gepraat wordt tussen sommige nummers door :puh:

Maar goed, dat laat je dan weer weten dat je de radio aan hebt en niet een eigen collectie met topsongs ^^

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...