Jump to content

Ik zoek een goede videokaart


dionkoffie

Recommended Posts

hallo,

Ik ben op zoek naar een videokaart. Het merk maakt voor mij niet zo veel uit als het maar goed is. ik heb wel gezocht maar er is zo'n ruime keus. en als ik dalijk gwn een kaartje bestel en 1 week later zie ik een goedkopere schiet ik weinig mee op. me budget is maximaal 300 euro. het liefst heb ik het rond de 250 maar als er een topper is van 260 euro ga ik niet moeilijk doen. Het moet wel pci zijn. verder euh heb ik niks te zeggen. als julli een kaartje hebben die qua prijs en kwaliteit goed zijn, laat het me weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je deze aan: http://www.alternate.nl/MSI/N760_TF_2GD5-OC,_grafische_kaart/html/product/1087132/?tk=7&lk=9377 je krijgt er bovendien wanneer je deze videokaart voor 31/12/2013 koopt, krijg je er Assassin’s Creed én Splinter Cell Blacklist bij! :)

maar aangezien je budget tot 300 euro raad raad je liever deze kaart aan: http://www.alternate.nl/MSI/N770_TF_2GD5-OC,_grafische_kaart/html/product/1082904/?tk=7&lk=9377 ook hier krijg je wanneer je deze videokaart voor 31/12/2013 koopt, krijg je er Batman Arkham Origins, Assassin’s Creed én Splinter Cell Blacklist bij! Voor een prijs verschil van 60 euro is deze videokaart het echt waard, je prestaties tegenover bovenstaande en deze videokaart zijn een groot verschil. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las in een ander topic dat je ook misschien je PlayStation 3 wilt verkopen en mede door dat en je reactie in de chat ga ik er van uit dat je de videokaart niet direct koopt? Dus pas over een aantal maandjes? Ik denk dat je dan beter kunt wachten totdat je het geld wilt uitgeven en je op het punt staat om de kaart echt te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

tja. wie weet. ik ben zo dat ik hem mischien over een maandje al koop idk. ik vind de verschillen tussen de 770 en de 760 niet zo super groot. als die 770 echt een 'wow' gevoel bij me krijgt denk ik er wel over na

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nu eventueel een GTX760 steken en - mocht je daar de noodzaak voor hebben - later eventueel nog een exemplaar erbij duwen voor een SLI configuratie. Je moederbord en je voeding (qua wattage) moeten dit dan wel ondersteunen. Sommige van de goedkopere borden zijn alleen compatibel met CrossFire. Probleem met SLI en CrossFire is eigenlijk dat niet alle games het op een degelijke manier ondersteunen, daarom is het meestal beter om voor eén krachtige kaart te kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen suggereert hier altijd Nivdea kaarten, maar op het moment is de R9 280X van Ati goedkoper terwijl de performance in vergelijking met de 770 nog zelfs iets beter is.

De R9 280X kan je kopen voor 250 euro, maar:

- Nog niet meteen beschikbaar, de kaart is nog zo nieuw dat bijna geeneen winkel hem in stock heeft.

- Is gemiddeld gezien luider dan de GTX 770 kaarten idle en op load.

Qua opties die Nvidea biedt:

- G-Sync (moet ondersteunende monitor hebben), technologie is nog nieuw dus zon monitor is superduur.

Qua opties die Ait geeft:

- Mantle support. Games worden met DirectX gemaakt, maar Mantle is een alternatief wat performance voordelen oplevert. Technologie is ook nog nieuw maar belooft veel te worden aangezien deze technelogie ook op de consoles zit, hierdoor kunnen games makkelijker geport worden en heb je meestal ook nog FPS winst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...