Jump to content

[V] Wist je dat?


Michael

Recommended Posts

[V] Wist je dat?

Na dat er in het 'GTA III' subfora ook een

topic was gemaakt over dit onderwerp. Leek het me ook wel leuk om een topic te maken in GTA V. Probeer zo orgineel mogelijk te zijn en probeer niet kleine opmerkingen te maken. Het verderft namelijk wat de pret als iedereen maar onnodige posts gaat maken.

Klaas zegt: Wist je dat de auto van Franklin een nieuwe versie van de Bravado Bufallo is?

Piet zegt: Jep! Wist je dat de vrouw van Michael eerder een stripper was?



En zo gaat het door met het hele spel.

3 posts per persoon, per dag.

Het verderft namelijk wat de pret als iedereen maar onnodige posts gaat maken.

Even een melding voor de mensen die graag hun postcount willen boosten in dit topic, daar is dit topic niet voor bedoeld. Als ik dus berichten zien waarvan ik denk dat niet een geldig bericht is voor dit topic, zal er een melding worden gemaakt bij de moderators. Dit topic is bedoeld om de activiteit wat op te krikken in Grand Theft Auto gerelateerde forums en daar valt spam niet onder. - Asphyxiated.

Nieuw toegevoegde regel: ÉÉN WIST JE DAT PER BERICHT.

Bewerkt: door PrioX
Tags
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    8

  • FlexxNL

    8

  • Tommie59

    7

  • Danger_dog_guy_7

    7

Wist je dat je met Lamar's hond spaceship parts kan zoeken. Dit kan door L2 en vervolgens R2* in te drukken. Hij rend dan naar een Spaceship part in de buurt en kijkt in die richting.

Dan is eht aan jouw om te kijken waar precies!

*Hou er rekening mee dat je de hond bij je hebt, anders werkt het niet!

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat wist ik niet. Best grappig om te lezen dat dit ook 'n crimineel betreft die in het Witness Protection Program zit.

Maaruh .... wisten jullie dat The Lost in single player louter op LCC HEXER's rijdt, terwijl ze in online juist allemaal 'n WESTERN DAEMON hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat wist ik niet, maar zo'n groot verschil is het ook eigenlijk niet :puh:

Wist je dat als je de vrouw uit de brandende uit red, (Die vrouw die rechts boven in de map, naast de snelweg naast een brandende auto ligt)

het is een klein blipje op de map als je erlangs rijd.

daar rij je dan langs en dan stapt ze in ze moet naar een ziekenhuis maar dat wil ze niet,

dus moet je haar afzetten in sandy shores.

bla bla bla.

Maar... wist je dat als je dat dan gedaan heb, dat je dan een driver heb vrijgespeeld??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...