Jump to content

[V] Wist je dat?


Michael

Recommended Posts

Dat wist ik niet

Ik heb er een paar gevonden

Nummer 1

Wist je dat er een aantal verborgen garage's zitten in LS

Hier tevinden

Hier nummer 1 in Del Perro Fwy

0_0.jpg

Hier nummer 2 in Bay City Ave

0_0.jpg

Hier nummer 3 in Bay City Ave

0_0.jpg

Nummer 3 zit recht tegen over nummer 2

Tevens waar nummer 2 en 3 zich bevinden in Bay City Ave heb je 1 van je eerste missie's in Gta 5

Nummer 2

Wist je dat

Het bouw werk in Bay City Ave is kapot gebeurt na de missie die moet doen in Bay City Ave

0_0.jpg

Nummer 3

Wist je dat

Deze weet ik alleen dat het op ps3 en ps4 is pc weet ik niet

Geen afbeelding / afbeeldingen van helaas

Als je ergens in een metro tunnel staat en dan op pauze drukt en dan op de blauwe X dan op select klikt dat je dan gewoon de map ziet van gta 5

Nummer 4

Wist je dat

West coast talk radio niet in alle auto's tebluisteren is

Nummer 5

Wist je dat

Bij een aantal random events

Security van 6 alleen tehalen is voor een missie bepaalde missie

Security van 7 alleen tehalen is tijdens een missie van Trevor als hij op missie is voor die vrouw

En dat je Simeon Yetarian alleen kan doen na de missie vader en zoon en je niet van personage moet veranderen naar Trevor doe je dat wel kan je die missie niet meer doen

Dat waren ze tot nu toe mischien vind ik er vast nog wel meer die er nog niet bij staan

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    8

  • FlexxNL

    8

  • Tommie59

    7

  • Danger_dog_guy_7

    7

Dit zijn zeker belangwekkende feiten, maar één feit is immers wel meer als voldoende. En tja, sommige wist ik uiteraard wel, en van 'n aantal niet.

Even een makkelijke voor tussendoor: Wist je dat je kunt internetbankieren via je telefoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kwam ik eergister achter toen ik bezig was met texture`s.

Wist je dat R* een belgische texture genaamd"levensgevaar" in het spel heeft zitten?

Wist je dat als we het telefoonnummer in google gooiden we op deze site terecht kwamen: http://www.lierde.be...ww/498-www.html

Wist je dat de Deur met de texture er zo uit zag:

Screencapture.png

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen probeer aub gewoon eens 1 wistje dat per bericht te doen anders is het ook niet leuk meer.

Nee ik wist dat niet. Weet je dat als je voor ruit van je auto eruit ligt en je tegen een telefoonpaal aan rijd dat je dan uit de auto kan vliegen en dood bent

Link to comment
Delen op andere websites

Even een melding voor de mensen die graag hun postcount willen boosten in dit topic, daar is dit topic niet voor bedoeld. Als ik dus berichten zien waarvan ik denk dat niet een geldig bericht is voor dit topic, zal er een melding worden gemaakt bij de moderators. Dit topic is bedoeld om de activiteit wat op te krikken in Grand Theft Auto gerelateerde forums en daar valt spam niet onder. - Asphyxiated.

Nieuwe toegevoegde regel: Eén wistje dat in je bericht.

Als het nog niet duidelijk was is het de bedoeling om één wist je dat te posten in een bericht. Bij deze toegevoegd aan de hoofdpost.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Even een melding voor de mensen die graag hun postcount willen boosten in dit topic, daar is dit topic niet voor bedoeld. Als ik dus berichten zien waarvan ik denk dat niet een geldig bericht is voor dit topic, zal er een melding worden gemaakt bij de moderators. Dit topic is bedoeld om de activiteit wat op te krikken in Grand Theft Auto gerelateerde forums en daar valt spam niet onder. - Asphyxiated.

Nieuwe toegevoegde regel: Eén wistje dat in je bericht. Als het nog niet duidelijk was is het de bedoeling om één wist je dat te posten in een bericht. Bij deze toegevoegd aan de hoofdpost.

Dat wist ik niet dat je maar 1 wist je dat mocht in voegen dat stond ook niet in de begin post volgens mij niet of ik heb het niet gezien

Wist je dat ik niet meer reageer hier om zo iets

En nu weer tot de orde van de dag ontopic

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...