Jump to content

Yak


3L1077

Recommended Posts

Mooie signatuur. De paarse kleur, de dieren en de woorden passen goed in deze signature. Ik heb het gevoel dat de dieren mij wat aankijken, en zo geeft dat ook wel weer een gevoel dat de signatuur wat aantrekbaarder is. :)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Meh... Mijn mening verschilt blijkbaar een hoop van de rest, maar ik vind de signature in zijn geheel niet zo heel lekker. De rechterkant (dus met de Yaks zelf) is goed geslaagd, maar ik vind de linkerkant met de woorden wat rommelig en er in het algemeen gewoon niet zo aantrekkelijk uitzien. Concept is wel leuk (ook lachen dat je gewoon weer eens eenr andom dier lijkt te hebben genomen) maar voor de linkerkant had ik liever een wat meer abstracte achtergrond gezien. "Yak" op zich had nog gekunnen, maar nu vind ik het wat rommelig.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhu, ik versta je kritiek. Het is dus vooral de tekst die te rommelig is, wat wel mijn originele idee was. Om de woorden 'Tibet, Snow, White, Old en Wise' in verband te brengen met de yaks, en zo toch nog een beetje een extra laag van 'diepgang' er aan toe te voegen. Ook heb ik voor het 'schoonschrift' gekozen, om zo wat dichter bij de Tibetaanse/Oosterse cultuur te komen, die er voor ons misschien 'rommelig/druk' uit kan zien.

In iedergeval Phoeny, bedankt voor je kritiek! Ik denk dat ik 'm nu zo ga laten, maar het is toch altijd leuk om zo'n gegronde kritiek te ontvangen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...