Jump to content

GTA: Online Kerstmeeting (21-12-2013)


Michael

Recommended Posts

Met deze Kerstmeeting krijgen jullie natuurlijk ook een Signatuur van mij. (...)

1h7zbo.jpg

Deze is met 203 kb te groot, dus misschien is het handig om een iets minder zware versie te maken. Voordat ik 'm bij iedereen moet verwijderen en bij iedereen een notitie op z'n warnlog moet zetten. puh2.gif

Moet die arme Michael in de ochtend fotoshoppen :duh:

Nee hoor, geen probleem. Als jullie geen problemen willen hebben met de warnings kunnen jullie het beste de volgende Signature dragen. De orginele kan je dragen op je profiel, maar niet op je signatuur. Deze kan dan wel als Signatuur:

az9ilf.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    22

  • dionkoffie

    5

  • tjarda1999

    5

  • Ezra24rct3

    4

Tjarda heeft echt een rage probleem :7.

Hoezo dat ik heb weining zin in een meeting met 1 hacker die lvl 9 is en rijdt in een vacca mensen die je killen mensen die gillen mensen die denken ik gooi sticky bom maarja ze verpesten voor andere

Ik hack niet en killen is gewoon toegestaan :7. En ik gil niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Tjarda heeft echt een rage probleem :7.

Hoezo dat ik heb weining zin in een meeting met 1 hacker die lvl 9 is en rijdt in een vacca mensen die je killen mensen die gillen mensen die denken ik gooi sticky bom maarja ze verpesten voor andere

Ik hack niet en killen is gewoon toegestaan :7. En ik gil niet...

Ik heb trouwens nog niet eens één Sticky Bom gezien in de hele avond, behalve met de GTA Races en de Capture Missie's. Killen was inderdaad met deze meeting toegestaan, maar dat werd dan in mijn ogen ook gewoon zeer weinig gedaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...