Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Ik roep al de hele tijd dat van Persie gewoon niet mag starten, laatste 2 wedstrijden waren gewoon miserabel. Huntelaar met Depay in een 4-3-3 en als 1 van de aanvallers het laat afweten mag van Persie eens bewijzen waarom ie zo geroemd is.

Naja, dat is praat achteraf natuurlijk. Maar dat van Persie niet mocht gestart zijn roep ik nu toch al een tijdje, naar mijn mening meer dan terecht. :clown:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

En for the record: TekaLoca is een blinde Argentiniëfan, zijn gedrag is normaal. Zelfs toen ze België eruit kegelden vond hij het eigenlijk wel "lekker". Om dan een oprecht blije Argentiniëfan te degraderen naar een Nederlandhater.. hoow.gif

Daar zat ik net aan te denken, voor wie was hij eigenlijk in de kwartfinale... Maar Teka, is dat puur om Messi of heb je Argentinië altijd een warmer hart toedragen dan de Duivels?

Puur vanwege Messi en Mascherano. Messi hield zich zogezegd in bij Barça voor het WK, met als resultaat dat er geen enkele prijs werd gepakt bij de club. Niet dat het helemaal zijn schuld is, maar hij was niet dezelfde en dan vind ik dat hij dat wel goed mag maken door de wereldbeker effectief te pakken. Was het toch voor iets goed.

Behalve dat is Messi al jaren mijn favoriete voetballer, heeft alles gewonnen behalve 1 ding. Blijkbaar heeft hij dat nodig om de beste ooit te worden. Ik ben het er niet zo mee eens, maar dan kunnen alle criticasters toch even stilzitten en hun mond houden.

Ik ga er verder niet meer op in, althans niet hier :puh:

Wou nog wat aanvullen, aangezien ik het niet eens had over de Rode Duivels: ik supporter niet uitbundig voor ons nationaal elftal, puur omdat ik niet mee wil gaan in de hype. Een aantal jaren geleden kreeg je tickets voor wedstrijden van de Rode Duivels gratis bij een pak wasmiddel (manier van spreken natuurlijk), we schaamden ons voor dat team. Nu dat ze goed zijn, staat heel België er opeens achter. Sorry, maar ik vind 75% van die "supporters" gewoon fake. Daar wil ik gewoon niet in mee gaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben nu wel trots op de prestatie van de Belgen, ik was blij toen ze de wedstrijden gewonnen hadden, ik was blij met elk doelpunt, maar daar blijft het bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben fan van TekaLoca. TekaLoca4bondscoach!


Ik ben nooit echt per definitie fan van een speler,coach,club of land e.d. geweest. Ik adoreer wel deze wanneer ze voor goed voetbal zorgen. Dat kan Robben zijn wanneer hij langs iemand dribbelt, dat kan Messi zijn die langs iemand heen dribbelt, dat kan Vlaar zijn die Messi tegenhoud, dat kan een scheidsrechter zijn die een mooie en goede wedstrijd fluit (vanuit zijn optiek gezien).

En natuurlijk ben ik een trotse Nederlander als ze winnen, maar ik kijk toch echt naar het potje voetbal en ik voel een moment van euforie als er goed voetbal plaatsvind (goed scoren, goed verdedigen, goed fluiten & goed sportmanship).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Duitsland Argentinië helemaal kapot speelt. Het enige nadeel is dat we dan vier jaar lang de grote bekken van de Duitsers weer aan moeten horen. :clown:

Beetje terecht, neen? Wat een team is dat zeg. Om jaloers op te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Duitsland Argentinië helemaal kapot speelt. Het enige nadeel is dat we dan vier jaar lang de grote bekken van de Duitsers weer aan moeten horen. :clown:

Beetje terecht, neen? Wat een team is dat zeg. Om jaloers op te zijn.

Dit is zeldzaam want ik ben het met MegaPilot eens. De manier waarop Duitsland voetbalt is fenomenaal en veel landen mogen er wel eens een voorbeeld aan nemen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Duitsland Argentinië helemaal kapot speelt. Het enige nadeel is dat we dan vier jaar lang de grote bekken van de Duitsers weer aan moeten horen. :clown:

Beetje terecht, neen? Wat een team is dat zeg. Om jaloers op te zijn.

Ik doelde eigenlijk op het feit dat Duitsers bekend staan om hun grote bekken en arrogantie. Het team is inderdaad het beste team ter wereld en geen enkel ander team komt in de buurt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...