Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een pech voor Daley Blind. Net nu hij een toptransfer zou krijgen(nee, ik heb geen weet van geruchten, maar na dit WK had ie sowieso 1tje te pakken) raakt ie geblesseerd(en waarschijnlijk zwaar, sommige denken aan de kruisband).

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk weetje:

Als het goed is zijn we nu nog maar 1 goal verwijderd van het recordaantal (171 doelpunten) in 1998, met nog een enkele match te spelen... Interessant!

Zeker! Jammer dat in de knock-out fase eigenlijk maar vrij weinig is gescoord op enkele wedstrijden na. Dan staat er 7-1 van Duitsland, en 0-0 van NL-AR. Verder heeft NL gister voor het eerst sinds 2 wedstrijden weer eens gescoord. Als daar gewoon ook wat doelpuntjes waren gevallen, gingen we er dik overheen. Maar ik denk wel dat het record gepakt gaat worden. :Y

Zei*

:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik denk wel dat het record gepakt gaat worden. yep.gif

Zou leuk zijn, al zijn finalewedstrijden vaak niet erg doelpuntrijk. Zenuwen aan beide kanten, grote belangen, dus vaak hebben ploegen de insteek dat ze niet al te veel risico willen nemen. Misschien is Duitsland daar echter een uitzondering op, we zullen zien. Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees echter dat Argentinië de match wat gaat vastzetten en dat we in het slechtste scenario weer bij strafschoppen terechtkomen.

Moge het anders lopen natuurlijk, ik zou graag het record zien sneuvelen, maar ik vrees er voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan iedereen die met Argentinië en Messi lacht: jullie zijn echt zo zielig. :7 Seriously, welke match hebben jullie in godsnaam gekeken? Ja, Duitsland heeft verdiend gewonnen. Maar gaan lachen met een team dat op de valreep verloren heeft en zelf veel kansen had(doet een beetje denken aan Nederland in 2010) is gewoon belachelijk.

Of met de woorden van Phoenyxar(we zijn het dan toch eens met elkaar eens dit jaar):

Hen uitlachen, voor een match waar ze evengoed hadden kunnen winnen (iets wat de Brazilianen niet konden) vind ik wat dwaas.
Link to comment
Delen op andere websites

Neem a.u.b. niet alles zo serieus, MegaPilot. Ik lach helemaal niemand uit; vind het van geen enkel team leuk dat ze verliezen.

Neem mijn topic over Nederland ook niet zo serieus.. Ah wacht, toen werd ik bestempeld als "zielig en kinderachtig".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...