Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.hln.be/hl...erlanders.dhtml

Toch weer triest dat een Nederlandse krant dit moet aanhalen:

Dat de Nederlandse voetbalanalist de Rode Duivels de hemel inprijst en het Nederlandse elftal afkraakt, speelt ongetwijfeld mee in zijn populariteit, denkt de krant.
Men kijkt 5 minuten naar Jan Mulder en men heeft het oordeel al klaar. Klaarblijkelijk zijn analisten die de waarheid zeggen gewoon niet gewenst in Nederland. :7 Jan Mulder heeft vaak genoeg Oranje de lucht ingeprezen, ik heb hem op niets kunnen betrappen tijdens de match tegen Brazilië. Of tijdens de match tegen Spanje zat ie ook gewoon vol lof over Nederland. Nee, zeggen dat Mulder het Nederlandse elftal afkraakt alsof het een vaststaand feit is, is gewoon klinkklare onzin. Maar o wee als je als analist de waarheid zegt tijdens matchen zoals die tegen Chili of tegen Australië.

En over België was ie ook vaak genoeg negatief hoor..

"De aanloop heeft lang genoeg geduurd. De Rode Duivels lijken wel de Rolling Stones als main act."

"Te traag. Die Hazard moet een schop onder zijn kont krijgen."

"Hazard is verantwoordelijk voor mijn maagzweer, hij mag wel eens wat sneller beginnen voetballen hoor."

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm...?

Want dat is zo serieus...? Serious business :7

Neem a.u.b. niet alles zo serieus, MegaPilot. Ik lach helemaal niemand uit; vind het van geen enkel team leuk dat ze verliezen.

Neem mijn topic over Nederland ook niet zo serieus.. Ah wacht, toen werd ik bestempeld als "zielig en kinderachtig".

Waarom quote u mij in deze?

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer voor Jan Mulder, want ik vind hem echt wel geweldig in zijn vak. Hij is misschien niet de meest omvattende commentator en hij brengt de dingen misschien niet tactvol genoeg, maar voor een of andere reden vond ik het wel werken hoe hij het deed. Helaas.

Want dat is zo serieus...?

Toch niet meer nodig? Je kunt toch niet altijd alles wegwuiven als "dat was niet serieus".

Maar ja. Geen drama.

Link to comment
Delen op andere websites

Want dat is zo serieus...?

Toch niet meer nodig? Je kunt toch niet altijd alles wegwuiven als "dat was niet serieus".

Kom op zeg, een post met 1 smiley kan je nooit serieus nemen. :7

Ik val best wel beetje in een gat nu, haha. Ineens waaaay more vrije tijd, nu ik niet stiekem alle wedstrijden wil zien. :( Maar gelukkig vult dat gat zich vanzelf weer erg snel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer voor Jan Mulder, want ik vind hem echt wel geweldig in zijn vak. Hij is misschien niet de meest omvattende commentator en hij brengt de dingen misschien niet tactvol genoeg, maar voor een of andere reden vond ik het wel werken hoe hij het deed. Helaas.

Waarom plaats je deze reactie? Hij is toch niet dood en met zijn succes zien we hem vast wel weer terug op de tv bij ons. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom plaats je deze reactie?

Aah gewoon, vind het een wat onvolwassen manier van die krant om er naar te kijken, zeker voor iemand die ons zo van amusement heeft voorzien :v

Ik val best wel beetje in een gat nu, haha.

Was ook wel zo in de dagen tussen de verschillende rondes, maar ik ken het :7

Link to comment
Delen op andere websites

Aah gewoon, vind het een wat onvolwassen manier van die krant om er naar te kijken, zeker voor iemand die ons zo van amusement heeft voorzien :v

Ah oké, ik was al bang dat onze entertainer het loodje had gelegd. :-(
Link to comment
Delen op andere websites

Nice om te zien dat het ook op die manier kan. Maar ook Nederland staat altijd wel bekend als een team dat veel met de locals omgaat. En daar ben ik trots op. Mooi om te zien dat meer landen zich daarmee bezig houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van Persie was voor Nederland zoals Messi voor Argentinië: scoren op momenten dat het moet en voor de rest onzichtbaar. Maar ja... Messi krijgt de gouden bal en Van Perse heeft slecht toernooi gespeeld...

Link to comment
Delen op andere websites

Van Persie was voor Nederland zoals Messi voor Argentinië: scoren op momenten dat het moet en voor de rest onzichtbaar. Maar ja... Messi krijgt de gouden bal en Van Perse heeft slecht toernooi gespeeld...

Jij vergelijkt RVP met Messi? RVP z'n tweede doelpunt was een keeperblunder en zijn vierde was een penalty. Big wow. Dat je dan Robben gaat verbloemen, oké, maar RVP? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...