Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Het wordt stilaan een mooi lijstje van spelers die het WK dreigen te missen door blessures. Klik!

Dat begint een behoorlijk lijstje te worden!

Vandaag heeft Stromae het WK lied voor onze Red Devils voorgesteld, met natuurlijk de bijkomende humor :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is officieel! Adnan Januzaj (geboren in Brussel) kiest voor de Rode Duivels :7

De 18-jarige speler, (die kon spelen voor Albanië, Kosovo, Kroatië, Servië, Engeland of Turkije) is momenteel een grote vedette bij Manchester United!

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer willekeurig moment, maar toch blij dat hij voor België kiest. De Rode Duivels zijn een jong team met groeiend talent, Januzaj past er dus goed bij en kon geen betere keuze hebben gemaakt.

Kan hij eigenlijk nog in de selectie van het WK, of moet hij nog eventjes wachten voor zijn eerste grote tornooi bij de Rode Duivels?

Link to comment
Delen op andere websites

Wilmots zal hem pas invoegen bij de voorbereiding voor het EK in Frankrijks (denk ik)...Maar het kan evengoed zijn dat er toch nog een zitje is op weg naar Rio! :)

Begin mei zullen we de pré-selectie kennen :)

Bewerkt: door BelgiumRedDevils
Link to comment
Delen op andere websites

Kan hij eigenlijk nog in de selectie van het WK, of moet hij nog eventjes wachten voor zijn eerste grote tornooi bij de Rode Duivels?

In principe zou hij mee mogen naar het WK. Het is echter nog maar de vraag of de coach dat wel doet met nog anderhalve maand te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me inderdaad ook niet zo verstandig om Januzaj in de selectie te smijten, zou het vertrouwen wel eens kunnen indeuken. 'Je bent maar goed voor mij zolang er niemand beter is.'

Misschien wordt hij tijdens een van de voorbereidingswedstrijden even opgesteld? Ik denk wel zeker dat dat gaat gebeuren, zodat hij officieel heeft gespeeld voor de Rode Duivels en hij niet/moeilijk weer kan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Januzaj niet meenemen naar het WK? Ik neem aan dat jullie geen PL-wedstrijden kijken? :puh: Meenemen die handel!

Thebig bedoelt dat het niet goed is voor het vertrouwen van de andere spelers in de coach. Om opeens direct Januzai mee te nemen. Daar kan ik me opzich wel in vinden, maar als ze Januzai niet meenemen, missen ze wel een grote speler.

Link to comment
Delen op andere websites

Thebig bedoelt dat het niet goed is voor het vertrouwen van de andere spelers in de coach. Om opeens direct Januzai mee te nemen. Daar kan ik me opzich wel in vinden, maar als ze Januzai niet meenemen, missen ze wel een grote speler.

Daar heb je gelijk in, maar het laatste gedeelte van je zin is precies waarom ik 'm niet zou thuislaten. Ik denk dat we iemand als Januzaj goed kunnen gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien met de gedachten dat er een vervanger nodig is voor de gekwetste Benteke, den Adnan zal wel op zijn positie kunnen spelen!

Wat een ploeg! zie je Mertens, Hazard en Januzaj al samen vooraan op het veld? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Blijkbaar zijn er redelijk wat Belgen het niet eens met Wilmots, laat ik nu maar eens niet de zeurkous uithangen en zeggen dat ik z'n opstelling goed tot zelfs heel goed vind. :)

Net even de Nederlandse selectie gezien, het zou geen schande zijn moest Nederland ronde 1 niet overleven.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Net even de Nederlandse selectie gezien, het zou geen schande zijn moest Nederland ronde 1 niet overleven.

De voorlopig 30-koppige selectie wordt vanavond pas door Van Gaal bekend gemaakt. De spelers die nu aanwezig zijn op het trainingskamp spelen allemaal in de Eredivisie, m.u.v. Kuyt en Van Ginkel. Bij de voorselectie zullen enkele aanwezigen van het trainingskamp afvallen en zullen spelers die in het buitenland actief zijn worden toegevoegd.

De lijst die je dus waarschijnlijk voor ogen had zijn de spelers die nu aanwezig zijn op het trainingskamp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...