Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Net even de Nederlandse selectie gezien, het zou geen schande zijn moest Nederland ronde 1 niet overleven.

De voorlopig 30-koppige selectie wordt vanavond pas door Van Gaal bekend gemaakt. De spelers die nu aanwezig zijn op het trainingskamp spelen allemaal in de Eredivisie, m.u.v. Kuyt en Van Ginkel. Bij de voorselectie zullen enkele aanwezigen van het trainingskamp afvallen en zullen spelers die in het buitenland actief zijn worden toegevoegd.

De lijst die je dus waarschijnlijk voor ogen had zijn de spelers die nu aanwezig zijn op het trainingskamp.

Ah, op die fiets. Dit was hetgeen ik had gelezen, ik had het artikel klaarblijkelijk niet goed gelezen. :puh:

De lijst die je dus waarschijnlijk voor ogen had zijn de spelers die nu aanwezig zijn op het trainingskamp.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze lijst is meer een speculatie op de voorselectie van het Nederlands elftal. Tevens heeft Van Gaal vanmiddag bekend gemaakt dat er geen spelers uit de Eredivisie aan de voorselectie toegevoegd zullen worden, wat dus betekend dat een speler als Davy Pröpper (spelend voor Vitesse en niet aanwezig op het trainingskamp) niet aan de voorselectie zal worden toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als linkervleugelverdediger, die dus in een 3-5-2 de hele linkerkant zal moeten bestrijden, geef ik hem een goede kans om in de voorselectie te komen. Prima loopvermogen, redelijke voorzet en een goede drive om op te komen in de aanval. Er zijn maar weinig linksbenige voetballers in Nederland die dat hebben. Aan de rechterflank heb je Janmaat die over dezelfde eigenschappen beschikt (en in mindere maten Van der Wiel).

Link to comment
Delen op andere websites

De voorlopige selectie:

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Jeroen Zoet (PSV), Michel Vorm (Swansea City)

Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Jonathan de Guzman (Swansea City), Nigel de Jong (AC Milan), Quincy Promes (FC Twente), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).

Enkele verassingen. Geen Van der Wiel, maar wel Verhaegh. Zeven Feyenoorders in de voorselectie. Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.

[Edit]: Van der Wiel schijnt met een blessure aan de kniepees te kampen, aldus de NOS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat hij een ervaren verdediger als heitinga thuis laat.

Deze jongen is absoluut geen 'top' maar dat is voor de geselecteerde verdedigers ook niet van toepassing..

Johhnie heeft op zn minst bewezen in staat te zijn overeind te blijven in de subtop van deze wereld, dat valt van de rest nog niet te zeggen.

Overigens is het een feit dat ervaren verdedigers minder stomme fouten maken, en in staat zijn slimmere beslissingen te nemen wat mij wel gunstig lijkt als een vedette van bijvoorbeeld kaliber Costa richting doel wandelt ...

Maargoed laten we vertrouwen in de beslissingen van meneer de bondscoach want er is geen trainer die niet zijn beste spelers opstelt

Link to comment
Delen op andere websites

Zeven Feyenoorders in de voorselectie. Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.

Niks, duuh.

Op papier is deze ploeg geen zak waard. Middenveld oké, aanval top, verdediging ondermaats.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje zoals België van de laatste paar decennia. hypocrite.gif

Maar zonder te dollen. De WK-selectie van 2006 was nóg erger met spelers als Kromkamp, Jaliens, Maduro en Vennegoor of Hesselink. Echter wist deze selectie gedeeld eerste te worden naast Argentinië, met verder nog Ivoorkust en Servië en Montenegro als tegenstanders in de groep des doods. In de achtste finale strandde Nederland in de beruchte Slag van Neurenberg tegen Portugal, waar een recordaantal van vier rode en zestien (!) gele kaarten vielen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje zoals België van de laatste paar decennia. hypocrite.gif

Touché.

Ik hoop niet dat we een NederlandjeEK2012 gaan doen, ijzersterke selectie en zwaar falen. Want dat zie ik België ook nog doen eerlijk gezegd..:7 Probleem is dat we geen klinische afmaker hebben(nee, Lukaku is dat imo niet) en dat de efficiëntie van België toch wel ver te zoeken is(kom op, Fellaini had een hattrick moeten scoren tegen Ivoorkust..Hij had even veel kansen als haar op zijn hoofd en dat is een understatement!). En met Benteke(die ook niet echt een klinische afmaker is) zijn we onze beste spits ook al meteen kwijt.

Niet verkeerd opvatten, maar Benteke en Lukaku zijn in mijn ogen 2 kippen zonder kop die in de Premier League vaak op de goede plaats staan om er 'm in te tikken. Technisch zijn ze niet zo sterk, al is Aston Villa wel een andere ploeg zonder Benteke(eerlijk is eerlijk, hij laat Aston wel wat beter voetballen).

Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland wordt kampioen. Een goed team dat altijd weer met geniepige en gemene truukjes het toernooi overleeft tot ver in de finale's om dan met het hoofdwapen 'de Schwalbe' het toernooi af te maken. In 2012 net gestrand in de halve finales, in 2014 gaan ze het doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...