Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Colombia?

Colombia presteert nu eenmaal best sterk in WK's en zeker op het eigen continent. Klimaat zal een rol spelen, hoewel dat ook overroepen is. De stadions liggen verspreid over 4 verschillende klimaatzones, dus dat werkt evengoed in het voordeel als nadeel voor vele "lokale" teams.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet bekennen dat ik weinig vertrouwen heb in het Nederlands elftal vandaag de dag. Kampioen worden lijkt me uitgesloten, en het zou me eerlijk gezegd ook niets verbazen als we de poulefase niet eens overleven. Ik hoop natuurlijk van harte dat ik ongelijk krijg, maar ik geef het weinig kans. Heb het idee dat we op de tijdlijn van Oranje nu in een dal zitten. Daar komen we wel weer een keer uit, maar nu nog niet. Dit wordt, net als 2012, niet ons toernooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger werd de buurt waarin ik woon nog versierd met oranje en rood-wit-blauwe slingers (grotendeels door de 'jeugd van toen', waar ik deel van uit heb mogen maken). Blijkbaar is die versier-drift echter niet overgenomen door de nieuwe generatie, want een oranje straat hebben we al een paar eindtoernooien niet meer gehad.

Desondanks ben ik in de sfeer, hoor! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Clubvoetbal is dit seizoen eindelijk helemaal afgelopen, nu focussen op het WK. Hopelijk kom ik snel in de sfeer :D

Dat is zo gebeurd hoor :D

Vroeger werd de buurt waarin ik woon nog versierd met oranje en rood-wit-blauwe slingers (grotendeels door de 'jeugd van toen', waar ik deel van uit heb mogen maken). Blijkbaar is die versier-drift echter niet overgenomen door de nieuwe generatie, want een oranje straat hebben we al een paar eindtoernooien niet meer gehad.

Desondanks ben ik in de sfeer, hoor! :clown:

Dat is wel jammer. Hier in de omgeving is het soms echt niet meer normaal. Complete straten oranje en ze kopen zelfs auto's die over worden gespoten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger werd de buurt waarin ik woon nog versierd met oranje en rood-wit-blauwe slingers (grotendeels door de 'jeugd van toen', waar ik deel van uit heb mogen maken). Blijkbaar is die versier-drift echter niet overgenomen door de nieuwe generatie, want een oranje straat hebben we al een paar eindtoernooien niet meer gehad.

In België is dit juist het omgekeerde. Hangt ook van af waar je woont, maar iedereen (en voornamelijk de jonge generatie) zijn ook zeer creatief. Kijk maar wat de duivelsuitdaging ons en de spelers brachten, bom vol creativiteit! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het idee dat Belgen dit jaar wat enthousiaster zijn dan Nederlanders, klopt dat?

Jup.

Maar vooral het gebrek aan enthousiasme aan de Nederlandse kant valt op. Lijkt een beetje op Frankrijk en hun desinteresse nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...