Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Ik denk dat het tussen Duitsland en Brazilië zal gaan. Alhoewel Brazilië natuurlijk een voordeel heeft dat het in eigen land is denk ik dat Duitsland toch een wat beter team heeft. En Colombia wordt de verassing van het WK.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het idee dat Belgen dit jaar wat enthousiaster zijn dan Nederlanders, klopt dat?

Jup.

Maar vooral het gebrek aan enthousiasme aan de Nederlandse kant valt op. Lijkt een beetje op Frankrijk en hun desinteresse nu.

Nou ja het duurt nog wel een paar weken voordat het WK echt begint, maar na de teleurstellingen van twee jaar terug, stapt men misschien wat terughoudender het WK in en duurt het even voordat de oranjegekte op gang komt. Als Nederland in de groepsfase goed speelt dan zal het vanzelf weer vlotten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inderdaad niet buitengewoon enthousiast over dit toernooi. In 2008 en 2010 had ik het idee dat we écht iets konden neerzetten, grote dingen konden bereiken. Dat gevoel heb ik nu totaal niet. Het is natuurlijk voorbarig om onze ploeg nu al af te schrijven, maar ik denk dat het dit Oranje ontbreekt aan ervaring. We hebben Robben, van Persie, maar dat is niet genoeg. Nederland heeft tegenwoordig bijvoorbeeld geen verdedigers van het type Jaap Stam in de gelederen. Dat waren grote, intimiderende mannen waar vrijwel iedereen voor in zijn broek scheet. We hebben nu ook een aantal zeer beloftevolle spelers, maar die zijn nu nog niet in staat om deze ploeg te dragen. Zoals ik al zei: ik zie dit een beetje als een 'tussenjaar'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inderdaad niet buitengewoon enthousiast over dit toernooi. In 2008 en 2010 had ik het idee dat we écht iets konden neerzetten, grote dingen konden bereiken. Dat gevoel heb ik nu totaal niet. Het is natuurlijk voorbarig om onze ploeg nu al af te schrijven, maar ik denk dat het dit Oranje ontbreekt aan ervaring. We hebben Robben, van Persie, maar dat is niet genoeg. Nederland heeft tegenwoordig bijvoorbeeld geen verdedigers van het type Jaap Stam in de gelederen. Dat waren grote, intimiderende mannen waar vrijwel iedereen voor in zijn broek scheet. We hebben nu ook een aantal zeer beloftevolle spelers, maar die zijn nu nog niet in staat om deze ploeg te dragen. Zoals ik al zei: ik zie dit een beetje als een 'tussenjaar'.

Ik ben het met je eens maar ik hoop dat we van alle kanten worden verrast door Nederlands voetbal talent. De poule fase moeten we kunnen overleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah leuk, een kantine. Dé plek waar we kunnen gaan klagen over hoe slecht het Nederlands elftal heeft gespeeld, hoe vroeg we geëindigd zijn en dé plek waar we kunnen balen als een stekker dat Belgié hoger eindigt dan NL. :D

En nu maar hopen dat ik over een dikke anderhalve maand deze post kan quoten en kan zeggen, 'damn ik had het helemaal mis'.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ah leuk, een kantine. Dé plek waar we kunnen gaan klagen over hoe slecht het Nederlands heeft gespeeld, hoe vroeg we geëindigd zijn en dé plek waar we kunnen balen als een stekker dat Belgié hoger eindigt dan NL. :D

En nu maar hopen dat ik over een dikke anderhalve maand deze post kan quoten en kan zeggen, 'damn ik had het helemaal mis'.

Ik hou van sprookjes. Please go on :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah leuk, een kantine. Dé plek waar we kunnen gaan klagen over hoe slecht het Nederlands heeft gespeeld, hoe vroeg we geëindigd zijn en dé plek waar we kunnen balen als een stekker dat Belgié hoger eindigt dan NL. :D

En nu maar hopen dat ik over een dikke anderhalve maand deze post kan quoten en kan zeggen, 'damn ik had het helemaal mis'.

Ik hou van sprookjes. Please go on :puh:

Nouja, we moeten realistisch kunnen blijven. Ik zie Nederland niet veel verder gaan dan België. En dat zeg ik niet omdat ik zelf een Belg ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die rode ogen van Nederland nog van de vele traantjes die gevallen zijn 4 jaar geleden?

Waarom is België een kleine ball? :@

Nee omdat Nederland eerder bekend staat om het nuttigen van wiet.

Omdat België niet zo sterk is :7

Link to comment
Delen op andere websites

België niet zo sterk? Ik ben een echte Hollander, maar ik ben jaloers op de ploeg van onze zuiderburen hoor. Op eindrondes zijn ze vaak niet zo spectaculair of vaak helemaal niet van de partij, maar dit jaar zou dat best wel eens heel anders kunnen worden. Ik zie dit België nog wel eens heel ver komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die rode ogen van Nederland nog van de vele traantjes die gevallen zijn 4 jaar geleden?

Wiet, zelfde verhaal voor Uruguay.

Waarom is België een kleine ball? :@

Omdat het niet het grote groepshoofd is zoals andere landen neem ik aan? Hetzelfde verhaal voor Zwitserland.

Omdat België niet zo sterk is :7

Is het dan niet net des te meer beschamend voor Nederland om er tegen te hebben verloren?

Trash talk is hier niet nodig, binnen enkele weken zullen de teams zich proberen bewijzen en dan kunnen we oordelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat België niet zo sterk is :7

Is het dan niet net des te meer beschamend voor Nederland om er tegen te hebben verloren?

Trash talk is hier niet nodig, binnen enkele weken zullen de teams zich proberen bewijzen en dan kunnen we oordelen!

Het is niet als Trash Talk bedoeld maar Belgie heeft nu eenmaal niet veel resultaat geboekt op de WK's en EK's afgelopen jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...