Jump to content
Joriz

Filmpje: Tank bemachtigen zonder enige GTA$ uit te geven!


Nu GTA Online bijna tweeënhalve maand uit is ontdekken we steeds meer hoe het spel werkt. Zo kennen we steeds meer trucjes hoe je gemakkelijk aan bepaalde voorwerpen komt. Zo wisten we al dat je makkelijk een straaljager kan jatten door je met hulp van een andere speler even snel te laten afzetten op de legerbasis. Dat het nog eenvoudiger is om Rhino tank te bemachtigen weet denk nog bijna niemand.

legt in het onderstaande filmpje uit hoe je de tank kan bemachtigen zonder de legerbasis op te gaan! Makkelijker dan dit kan niet en je bespaard er ook nog eens 1,5 miljoen GTA$ mee. Hopelijk zorgt deze tip dus voor veel GTA Online lol! puh2.gif

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lekker, nu gaat iedereen met zo'n ding gaan rondrijden in LS en op elkaar knallen. Dat heb ik liever niet, nee.

Zal ik het nieuwsbericht maar weer verwijderen? :puh:

Gelukkig in onze GTAForum.nl meetings doen we meestal andere dingen dan enkel op elkaar knallen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Precies. Gisteren zat er ook weer een debiel in zo'n tank die iedereen wegblies. Leuk voor private sessions die tank en slim dat hij hem zo heeft kunnen bemachtigen, maar ik doe er mijn voordeel niet mee. :)

Misschien een leuk idee om op de top van de Chiliad te geraken met onze tanks? Haha.

Leuk gevonden, maar ik zou het zelf niet leuk vinden dat m'n kop er af wordt geblazen door zo'n ding dus ik ga hem ook niet gebruiken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb d'r al een gekocht. Toevallig zag ik hetzelfde trucje gisteren ook: was met een vriend een paar jets aan het jatten. Toen we een ster hadden spawnden er opeens tanks buiten de basis :puh:

Overigens gebruik ik die tank alleen om mensen af te knallen die mij afknallen, ik val geen onschuldige spelers lastig ;)

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...