Jump to content
Joriz

GTA Online Update: Gratis Deathmatch & Race Creator komt morgen beschikbaar!


gallery_1_5_84840.jpg

Goed nieuws! Eindelijk meer info over de vele updates die gaan komen voor GTA Online. De Deathmatch en Race Creator tool (editor) komt morgen uit en dat is nog niet alles. Er is meer onderweg ....

Deathmatch & Race Creators Beta

Deze week krijgen we eindelijk de kans om in GTA Online onze eigen deathmatches en races te bouwen. Al zal de editor nog in beta zijn. Kunnen we dus vanaf deze week onze eigen gemaakte races en Deathmatches gaan spelen en delen. Alles kan worden gepubliceerd worden via de Rockstar Games Social Club zodat iedereen jouw gemaakte content kan spelen.

De creator tool ondersteund de volgende modi:

  • Deathmatch
  • Team Deathmatch
  • Race
  • GTA Race
  • Rally Race

gallery_1_5_30344.jpg

Jat spullen van je rivalen in de nieuwe Capture mode en breng ze terug naar je basis.

Als iedereen eigen dingen gaat bouwen wordt het uiteindelijk een chaos. Om te weten welke zelfgebouwde dingen echt goed zijn zullen de beste races en deathmatches worden voorzien van het Rockstar Verified Jobs label. Op deze manier kan je meteen de leukste zelfgemaakte dingen spelen. Zoals al gezegd is de creator geheel gratis en nog in beta. Dit betekend dat de komende tijd nog enkele kinderziektes in de editor zullen zitten.

Rockstar Games verwacht dat de Creator tool op zijn vroegst morgenmiddag beschikbaar wordt. Voor een exact tijdstip dien je even dit nieuwsbericht in de gaten te houden!

gallery_1_5_44681.jpg

Strijd tegen je vijanden in de nieuwe Capture mode om zo als eerste de drugs (vlag) te bemachtigen.

Capture (the flag)

Naast de Content creator zal later deze maand de capture mode in GTA Online beschikbaar komen. Dit is een door Rockstar Games zelf gemaakte variant op het oude bekende capture the flag zoals vroeger in spellen als Battlefield en Counterstrike zat. Met deze GTA variant is het team tegen team de bedoeling om drugs, vrachwagens, bussen of wat dan ook te jatten en natuurlijk al schietend te voorkomen dat het andere team er,mee vandoor gaat. Ook de Capture mode voor GTA Online is geheel gratis en bestaat uit de varianten ‘Raid’, ‘Contend’, ‘Hold’ en ‘GTA’. Meer informatie over de capture mode volgt volgende week!

Coming in 2014 ...

Rockstar Games is ons echt niet vergeten. De geruchten en verhalen blijkbaar waar. Er komt komend jaar nog veel meer voor zowel GTA Online als Grand Theft Auto V. Het volgende wil Rockstar Games al bevestigen:

GTA Online Heists. Rockstar Games weet dat we hier enthousiast voor zijn. De Heists mode dat je zelf met een groepje in GTA Online banken kan overvallen is op dit moment nog in onwikkeling. Rockstar Games werkt eraan om deze heists zo goed mogelijk te krijgen. In het nieuwe jaar volgt meer info wanneer de Heists beschikbaar komen (ik verwacht rond eind februari)

GTAV Story Mode Updates. Rockstar Games heeft grote plannen voor het verhaal van Grand Theft Auto V. Het verhaal gaat verder als Michael, Franklin en Trevor. Waarin ze onverwachte avonturen gaan beleven in het zuiden van San Andreas.

Naast dit wordt er komende tijd nog meer aangekondigd! Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor nieuwste geruchten en DLC informatie.

Update: Patch 1.07 voor GTA5 met daarin de GTA Online Content Creator is inmiddels beschikbaar voor Playstation 3 en Xbox360. De update is 43 MB groot voor PS3 en 65 MB groot voor de Xbox.

We kunnen nu eindelijk aan de slag met de content creator! Wat er allemaal met de patch is gerepareerd volgt vandaag nog in een nieuw nieuwsbericht.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Kijk, op dit nieuws zat ik te wachten. Ben heel erg benieuwd naar die Content Creator en natuurlijk de Heists, ook al komt dat pas in 2014 beschikbaar. Ook fijn dat Rockstar Games de beste zelfgemaakte Jobs gaat 'labelen'. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was al eigenlijk een beetje uitgelekt. Het is toch prachtig om te zien dat we eindelijk meer content krijgen. Naast deze update hoop ik echt zo snel mogelijk de heists te zien. Dan kunnen we zien als er veel geruchten waar zijn, of niet.. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vraag me 1 ding af; hoe zullen de payouts van deze races en deathmatches worden bepaald? Voor de rest, prachtig nieuws, alleen die Heists mogen van mij wel wat eerder komen boos.gif

R* games heeft er vast iets slims op bedacht. Aangezien je met het gezette checkpoints wel de afstand kan bepalen.

Heists eind februari. emo.gif

Dat is een uitspraak van mij. Dat is wat ik verwacht. Aangezien R* gefaseerd DLC's uitbrengt denk ik dus dat de Heists rond februari komen. Al is het altijd hopen dat het eerder komt. Hopelijk zit ik hiermee dus fout.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is een uitspraak van mij. Dat is wat ik verwacht. Aangezien R* gefaseerd DLC's uitbrengt denk ik dus dat de Heists rond februari komen. Al is het altijd hopen dat het eerder komt. Hopelijk zit ik hiermee dus fout.

Ik denk eind januari maar dan kan ook capture the flag komen. Bewerkt: door Joriz
quote piramide weggehaald.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben erg benieuwd wat er allemaal mogelijk is met de content creator en ga dat dan ook zeker allemaal even uitvogelen. Naast dit ben ik erg benieuwd waar het verhaal zich naar toe gaat brengen vanwege het einde van het lopende verhaal. Als ze daarop verder gaan moeten ze dus drie verschillende verhaallijnen maken in de DLC vanwege de door jou gemaakte keuze.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...