Jump to content

content creator


wrecklezzdj

Recommended Posts

Sinds vandaag is die dan eindelijk online. De content creator.

Het gaat hier om een beta versie, dat wil zeggen dat nog niet alles gebruikt kan worden.

Wat zijn jullie ervaringen met de creator?

Hebben jullie al iets gecreëerd?

Post het hier.

Mijn 1e race is inmiddels een feit. Wrecklezz driving is de naam van de race.

Een race bergaf en bergop, die eindigt op een bergtop naast de legerbasis. Ik heb m 2 keer gereden met wat andere mensen. Dit ging zonder problemen:)

Zodra ik weer tijd heb ga ik er zeker nog een paar bij maken.

Veel plezier met de race, en natuurlijk de content creator!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan volgens mij wel toch? Weet niet of ze alle 8 of 16 naast elkaar kunnen. Maar je kunt wel het grid aanpassen. Volgens mij starten er bij mijn race 4 op een rij. Dus dan heb je 2 rijen van 4 ipv 4 rijen van 2:)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het niet leuk van R* dat je bij de start de auto's niet naast elkaar kan laten starten ipv achter elkaar :vp:

Dat kan wel nu heb je geloof ik 16x2 en dan kan naar 2x16, als ik me niet vergis of het andersom maar het kan wel. :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een deathmatch gemaakt genaamd the Hunger Games er liggen alle melee wapens in het midden omgeven door crates en iedereen spawnt unarmed en even ver van de wapens het is de bedoeling om zo snel mogelijk de wapens in het midden te grijpen en iedereen van kant te maken,zoals in de gelijknamige en erop gebaseerde film/boek , ik heb er een uur aan gewerkt hopelijk vinden jullie hem leuk en proberen hem is :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben bezig maar heb net alle checkpoints gezet mr kan nu niks meer doen... Zelfs niet opslaan en alles is goed gedaan naam, beschrijving , ...

Heb je de map getest? Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het jammer dat je niet een soort triathlon kunt maken, bv een stuk racen, dan overstappen naar boot, en vandaaruit naar een vliegtuig oid. leek me wel wat..

Het is allemaal nog in beta en ik verwacht persoonlijk nog wel wat meer opties in een verdere fase.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...