Jump to content
Joriz

Content Creator nu beschikbaar met 1.07 patch voor GTA5!


Zoals een deel van jullie al heeft gezien is sinds vandaag patch 1.07 beschikbaar voor Grand Theft Auto V. Hiermee wordt de lang verwachte content creator toegevoegd aan GTA Online waarmee je eigen races en deathmatches kunt bouwen.

Vanmiddag heb ik de editor al twee uur kunnen testen. Hierbij heb ik gekozen om een race te bouwen aangezien ik vooral een race-fan ben.

De editor werkt redelijk intuïtief. Daarnaast is de editor ondanks dat het simpel werkt voorzien van vele opties. Ook bij een race is het bijvoorbeeld mogelijk obstakels te plaatsen en andere aankleding zodat de wegen niet zo standaard zijn als normaal. Nadat je het af is kan je de race testen waarbij je dus ook zelf door hebt wat je nog kan verbeteren. Als je tevreden bent kan je de race publiceren waarna iedereen het in GTA Online kan spelen. Gelukkig is het ook nog na publicatie mogelijk je race/deathmatch te verbeteren om zo 'foutjes' weg te werken.

Een deel van mijn 'bouwkunsten' zijn te zien in het onderstaande filmpje. Zoals je ziet kan iedereen hier redelijk makkelijk aan de slag. Aangezien de editor nog in 'beta' is verwacht ik trouwens dat Rockstar Games de komende tijd nog verbeteringen aan de Content Creator toevoegt.

Zoals je kan zien zal je eerste race niet perfect zijn. Gelukkig kom je er snel tijdens testen achter wat je beter kan maken!

Naast het toevoegen van de content creator zijn er met de zevende patch ook diverse dingen voor GTA Online gerepareerd. Hieronder staat een samenvatting van wat er is gerepareerd en verbeterd:

• Spelers kunnen hun voertuig verkopen die ze van websites hebben gehad.

• Spelers kunnen nu
rennen in hun appartement
en garage.
smile3.gif

• de
good sport
beloning is verhoogd van $1,000 naar $2,000

• Probleem is opgelost dat tatoeages verdwijnen in
cutscenes
.

• Probleem opgelost dat spelers hun voertuig onzichtbaar konden maken.

Sticky Bombs
kunnen niet meer worden gegooid tijdens het aftellen voor een GTA race.

• Probleem opgelost dat spelers de volledige prijs moesten betalen voor alle granaten in de
Grenade Launchers
zelfs als je er maar één kocht.

• Team balancing is verbeterd. Vrienden en crews komen nu automatisch bij elkaar. Ook word er gekeken naar je rank bij het samenstellen van teams

• Probleem opgelost dat spelers minimum moesten betalen als ze dood ging als al het geld op de bankrekening stond.

• Probleem opgelost waarbij spelers met exploits tanks konden klonen.

• Respawning is verbeterd zodat de kans dat je op exact dezelfde plek weer verschijnt kleiner is.

• Geldbeloning zijn aangepast in
Races
,
Deathmatches
, en
Parachuting
zodat je hogere beloningen kan krijgen!

• Je krijgt nu 25% meer RP bonusaan het eind van een job indien je schiet zonder automatisch richten.

• Functionaliteit toegevoegd om inbeslaggenomen voertuigen terug te kopen voor GTA$ 250. Ipv dat je hem zelf moet terug stelen bij de inpound.

• De kans dat je wordt gespot door de politie in gestolen voertuigen is verlaagd.

• Spelers die in een survival zitten maar niet meedoen kunnen worden aangegeven door andere spelers zodat ze eruit worden gezet.

• New icoontjes toegevoegd voor verschillende type persoonlijke voeruigen.

• Awards toegevoegd voor het gebruiken van de Content Creator.

• Spelers krijgen 1 RP voor iedere 'like' die ze krijgen voor eigen gemaakte races/deathmatches.

• Passive Mode is vanaf nu gratis!
Applaus.gif

Er is dus veel gerepareerd en verbeterd met deze patch. Ook denk ik dat we zeker veel lol gaan hebben met de content creator. Dat wordt dus flink eigen races en deathmatches doen tijdens de Nederlandse GTA Online meetings.

Zoals in het vorige nieuwsbericht al aangegeven zijn er meer updates voor GTA5 en GTA Online onderweg. Houd GTAGames.nl dus in de gaten!

Bron changelog: Rockstar Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Erg leuk, kudo's voor R*. Hoop alleen dat het publiek er geen rommel van gaat maken.

Ik had trouwens het idee om een groot topic te maken waar iedereen zijn eigen creaties kon publiceren en er over gesproken kon worden, maar ik weet niet of daar animo voor is?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fantastische verbeteringen! Zijn alleen al de kleinere dingetjes die GTA: Online ineens veel beter maken, zoals het rennen in je appartement en garage, de hogere Good Sport beloning, verkopen van gekochte voertuigen enzovoort. Echt top van Rockstar Games. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals ik altijd al zeg, zeer mooi om te zien van Rockstar Games. Ik mag ook wel zeggen dat ik zeer blij ben met de Passive Mode die gratis is, soms wil je nou eenmaal niet de hele tijd mensen overhoop schieten. En het is natuurlijk weer een plus punt bij nieuwe meetings met thema's, bedankt Rockstar Games! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helemaal gaaf dat de editor nu beschikbaar is! Die gaat zeker weer talloze uren toevoegen aan de spel-ervaring, wat zeg ik? Dit is bij uitstek de optie die ervoor zorgt dat Online tijdloos kan zijn. Ik ben erg benieuwd, ziet er goed uit, helaas nog niet kunnen proberen. loveit.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...