Jump to content
Joriz

North Yankton via glitch in GTA Online te bereiken!


Grand Theft Auto V was als GTA opvallend aangezien de eerste missie en de missie Bury the Hatchet zich helemaal niet in het normale gebied van San Andreas afspeelde maar in de sneeuwachtige staat North Yankton. Al snel ontstond er hierdoor discussie of dit gebied naast in de twee GTA5 missies dan ook misschien zou kunnen worden gebruikt in GTA Online of als nieuw gebied zou worden toegevoegd in een DLC. North Yankton zorgde daarom al snel voor wilde verhalen die later leugens bleken te zijn.

Ondanks die leugens zijn er gelukkig nog steeds GTA-fans die North Yankton niet met rust kunnen laten. Nu heeft GTAForums.com-lid rpearsonx gevonden dat het via een glitch mogelijk is om in GTA Online (met meerdere) North Yankton te bereiken. Normaal gesproken deel ik geen glitches aangezien je er oneerlijk voordeel mee kan bereiken. Deze glitch geeft je echter verder geen voordeel, behalve dan dat je door dit sneeuwachtige landschap kan lopen en rijden. De glitch werkt ook gewoon met de laatste patch. Het kost misschien wat pogingen, maar als je samen met wat andere mensen de stappen in de onderstaande video volgt is het nog redelijk te doen om in North Yankton te komen.

Wat je tijdens het rondlopen in North Yankton opvalt is dat er naast het gebied waar je in de twee missies rondloopt enkele andere gebouwen nog wel in detail zijn uitgewerkt, maar dat je daarna al snel uit het gebied verdwijnt. De kaart van North Yankton is dus vele malen groter dan het gebied wat daadwerkelijk wordt gebruikt. De huidige vorm van het gebied is dus lastig als DLC te gebruiken. Het is dus afwachten of Rockstar Games met dit gebied nog wat gaat doen en uitbreiden. Mogelijk zullen de geruchten de komende maanden nog meer duidelijkheid bieden wat de komende DLC voor GTA5 gaat brengen.

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit doet me aan liberty city van gta san andreas denken. Alsof Rockstar dit met opzet heeft gedaan.

volgens mij kan je daar binnenkort ook wel komen?

Wat is dit nu? :7

Het Liberty City uit de III Era kan simpelweg niet terugkomen omdat er in de IV Era al een Liberty City bestaat.

Bewerkt: door Haruhi_Suzumiya

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit doet me aan liberty city van gta san andreas denken. Alsof Rockstar dit met opzet heeft gedaan.
volgens mij kan je daar binnenkort ook wel komen?
Wat is dit nu? :7 Het Liberty City uit de III Era kan simpelweg niet terugkomen omdat er in de IV Era al een Liberty City bestaat.

als je goed oplet in de STORY mode krijg je te horen dat hij terug moet naar liberty city en hij vraagt of je hem ooit op komtzoeken dan zegt franklin ja.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

als je goed oplet in de STORY mode krijg je te horen dat hij terug moet naar liberty city en hij vraagt of je hem ooit op komtzoeken dan zegt franklin ja.

Ja, dat gaat dus over een ander Liberty City en wilt ook echt niet zeggen dat LC toegankelijk zal worden in V hoor :puh:

De glitch is interessant, maar spijtig genoeg is het Online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...