Jump to content
Joriz

GTA San Andreas vanaf nu beschikbaar voor iPhone en iPad!


In 2004 had ik dit nooit verwacht. Ik vond het al bijzonder dat je zo'n groots spel op de PlayStation 2 kon spelen. Maar vandaag is het zo ver! Het is mogelijk om GTA San Andreas op onze kleine eigen Apple devices te spelen. Kortom tijd om GTA San Andreas aan te slingeren op de iPhone, iPad en iPod!

Het spel is maar liefst 1,6 GB groot, maar nadat je door de vele registraties waaronder de toegevoegde Social Club functionaliteit hebt hoor je Samuel L. Jackson (Officer Tenpenny in het spel) door je smartphone heen praten als hij hoofdpersoon Carl Johnson bij zijn zeer corrupte politiezaakjes betrekt. Het besturen is wel even voor mij wennen, maar echt wat ziet het er fantastisch uit voor zo'n klein apparaatje. Voor mij is het puur nostalgie, maar ik denk ook dat op deze manier veel nieuwe spelers kennis kunnen maken met dit fantastische spel. Mocht je trouwens niet uit een bepaalde missie komen dan kan je altijd terecht op WikiGTA waar we alles van GTA San Andreas, inclusief tips, al voor je hebben beschreven!

gallery_1_5_14643.jpg

Grafisch is het spel een beetje aangepast zodat het er ook op de iPhone goed uitziet!

GTA San Andreas werkt op de volgende handzame Apple apparaten:

iPhones:
iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5S

iPod Touch:
iPod Touch 5
e
Generatie

iPads:
iPad 2, iPad 3, iPad 4, iPad Air, iPad Mini, iPad Mini with Retina

Vereiste iOS:
6.0 of hoger

Ondersteunde controlers
: Moga Ace Power Controller, Logitech Powershell Controller

Voor een optimale ervaring raadt Rockstar Games aan om andere applicaties die op de achtergrond draaien te sluiten door te dubbelklikken op de Home button en andere applicaties te sluiten.

GTA San Andreas is vanaf nu te downloaden in de AppStore voor slechts €5,99!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Pfoe, de mobiele versie is sneller uitgekomen dan ik had verwacht! (Na iets meer dan 2 weken)

Ga ik wellicht een keer uitproberen. Jammer van de prijs, aangezien ik MTA nog wel eens speel heeft het niet veel toegevoegde waarde (dus geen nostalgische waarde) om het nogmaals te kopen.

Misschien voor in de trein, op de terugreis. Is er al een releasedatum voor Windows Phone bekend? :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laat die capture card maar wachten, ik ga m'n fiets even ontdooien in de magnetron en vlieg meteen langs de Primera of de EMTÉ hier. Dan koop ik z'n kaart van 15,- en koop III en SA. Dan duik ik m'n bed in met m'n iPad en dan ga ik lekker van 128 missies genieten! :*D

Maar wacht even? Ook op de iPad 2? Dat kan ie toch niet aan? Hij kan VC nauwelijks aan! Heb ik eens geluk met een iPad 4 :7

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ziet er erg netjes uit, maar denk niet dat ik 'm nog eens ga kopen. Als je dan toch al de volledige originele versie hebt, vind ik het nogal spijtig nog eens 6 euro te gaan geven om 'm op een tien keer kleiner scherm te gaan spelen. Bovendien heb ik er onderweg of tussendoor geen grote behoefte aan om GTA te spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enne... hoe doe je een bunny-hop? Half het scherm staat vol met knopjes en het lijkt nog niet genoeg. Ik ga hem niet aanschaffen, lijkt me echt niet leuk om spelen zo. Mooi voor nieuwe fans om zo de game te ontdekken, maar het kan in mijn mening alleen maar zwaar onderdoen aan de gewone ervaring.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo, dat is snel. Alleen is het voor mij nog wachten op een release op Android. Ik twijfel eigenlijk of ik hem wel ga binnenhalen.. Vice City en GTA III had ik ook gekocht, maar nooit meer dan 2 a 3 missies op gespeeld. Achja, wij hebben nog de tijd om na te denken natuurlijk :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enne... hoe doe je een bunny-hop? Half het scherm staat vol met knopjes en het lijkt nog niet genoeg. Ik ga hem niet aanschaffen, lijkt me echt niet leuk om spelen zo. Mooi voor nieuwe fans om zo de game te ontdekken, maar het kan in mijn mening alleen maar zwaar onderdoen aan de gewone ervaring.

De besturing op een mobiel/Ipad is altijd klote, om het zo maar even te noemen. :puh: Bij wat voor spel dan ook.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...