Jump to content

Hoe andermans' created content spelen (Xbox360)?


flavio1984

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Vraagje: Hoe speel ik gericht andere mensen hun created content? Als ik een quick race start kom ik tegenwoordig meestal in een member created race uit, Daar zitten natuurlijk zowel hele goeie als hele slechte tussen. Nu zou ik graag zelf even op zoek gaan naar leuke races of races met een hoge rating, maar kan niet vinden hoe. Er zijn bij mij ook nog geen Rockstar Verified Jobs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het niet weten.

Volgens mij moet je mensen inviten om ze jou race te kunnen laten doen.

Hoewel er bij de creator word vermeld dat als je je race published, hij gespeeld kan worden door iedereen in de geheeele wereld..

Wat ik dan zo vreemd vind is dat er nog niemand mijn race heeft gedaan :7 haha.

Ik heb laatst wel een invite gehad voor een home-made deathmatch. Deze heb ik toen niet geaccepteerd, Maar hij stond toen wel op mijn kaart in free-roam (na uitloggen en weer inloggen de volgende dag niet meer).

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk op Social club -> Profiel -> Je status van offline -> GTA Online -> SC Members/Friends -> Dan zie je de beste maps met likes, hoeveel er gespeeld is, en de datum

Klik dan op een map en staat er 'Add to game' en dan heb je een map.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee, ik heb gisteren een test race gemaakt en ik zag vanochtend op de Social Club dat deze al 10 keer was gespeeld.

Toen ik hem gisteren voor de eerste ging doen, was de lobby ook binnen een minuut helemaal vol

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ga ik proberen. Bedankt!

EDIT: Ik krijg hier en daar ook wel eens wat RP van mensen die mijn 'Bikini Race' liken, die wordt dus blijkbaar ook gespeeld als ik hem zelf niet host.

Bewerkt: door flavio1984
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Ik krijg hier en daar ook wel eens wat RP van mensen die mijn 'Bikini Race' liken, die wordt dus blijkbaar ook gespeeld als ik hem zelf niet host.

Dat klopt inderdaad. Automatisch krijgen makers van racen, of andere 'Content Editor' spullen 1 RP wanneer hun je content liken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...