Jump to content

Auto kapot en nu ( online )


harry1985

Recommended Posts

Help, ik had een hele mooie auto in de garage staan en wou hem verder tunen alleen tijdens de rit heeft iemand mijn auto laten exploderen dus je raad het al. Mijn auto is dus wel weg ? Is er een mogelijkheid om deze op een of andere manier terug te krijgen ? Of is het dan in dit geval echt helemaal weg ???

Wel jammer trouwens wat kan ik eraan doen voortaan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt je auto verzekeren als je bij Los Santos Customs bent. Via het menu daar kun je dan een tracker kopen, maar ook een verzekering. Hierdoor blijft een auto altijd van jou. Als iemand hem dan vernietigt worden de schadekosten van de rekening van de schuldige gehaald, zodat je je auto in principe gratis af kunt halen bij Mors Mutual Insurance's kantoor.

Als je je auto gekocht hebt via de in-game browser, hoef je alleen maar Mors Mutual Insurance te bellen om de auto weer op te kunnen halen. Met andere woorden, de verzekering zit er dan al standaard bij. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem van de straat heb pt gepakt en zo je garage in hebt gereden komt er alleen een trucker op, zoals al gezegd is kan je bij de Los Santos Customs je auto laten verzekeren. Als je dit hebt gedaan en je auto word opgeblazen, open je je telefoon en dan je contacten. Dan bel je Mors Mutual Insurance en dan krijg je na een beetje gebabbel een lijstje met al je verzekerde, en ook vernietigde auto's. Je klikt dan de auto aan die je het eerste terug wilt hebben en dan kan je deze auto, inclusief al je modificaties die je er zelf hebt opgezet, ophalen bij hun kantoor. De auto word dan ook met het auto icoontjes gemarkeerd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de mensen al zeggen, wanneer je naar Los Santos Customs gaat kan je inderdaad een ''tracker'' en ''verzekering'' kopen. Als je een Garage in GTA Online hebt (of een huis) krijg je een gratis tracker op je auto. Verzekeringen verschillen wel van prijzen, een kleine Futo kan bijvoorbeeld maar 2.000 kosten, maar een Space Docker kan een pittig bedragje hebben. Als je dus geen verzekering hebt kan je ook je auto niet terug claimen, en daarmee verdwijnt hij permanent in het spel, en moet je hem weer opnieuw vinden :)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu het probleem dat Mors Mutual Insurance -operators allemaal bezig zijn. probeer later opnieuw.... maar het blijft altijd zo

Wanneer is dat? Toevallig op het moment dat je auto in beslag is genomen? Het is vaak dat ze 'in gesprek' zijn op het moment dat je geen auto's kunt terugvragen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer al een paar dagen te bellen, altijd zelfde liedje
Ik denk dat je hem dan kwijt bent, helaas.

Idd, indien je een melding krijgt dat alle medewerkers bezig zijn dan heeft het geen zin (meer) om je auto terug te claimen, dan heb je te lang gewacht met claimen en is ie al vernietigd.

Of je hebt hem al vervangen voor een ander.

Dit geldt overigens voor al je contacten, krijg je geen contact dan hebben ze op dat moment niks voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer al een paar dagen te bellen, altijd zelfde liedje
Ik denk dat je hem dan kwijt bent, helaas.

Idd, indien je een melding krijgt dat alle medewerkers bezig zijn dan heeft het geen zin (meer) om je auto terug te claimen, dan heb je te lang gewacht met claimen en is ie al vernietigd.

Of je hebt hem al vervangen voor een ander.

Dit geldt overigens voor al je contacten, krijg je geen contact dan hebben ze op dat moment niks voor je.

Ik heb dit ook gehad toen ik uit mijn garage reed en iemand mijn auto opblaasde. Hij was verzekerd (mijn carbonizarre), maar toen ik belde kreeg ik hetzelfde te horen.

Bij dit probleem moet je gta helemaal afsluiten (zonder op te slaan) en vervolgens als je terug naar online gaat moet je hem weer hebben. weet niet of dit ondertussen al gefixed is, maar heel vervelend!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...