Jump to content

Auto kapot en nu ( online )


harry1985

Recommended Posts

ik probeer al een paar dagen te bellen, altijd zelfde liedje
Ik denk dat je hem dan kwijt bent, helaas.

Idd, indien je een melding krijgt dat alle medewerkers bezig zijn dan heeft het geen zin (meer) om je auto terug te claimen, dan heb je te lang gewacht met claimen en is ie al vernietigd.

Of je hebt hem al vervangen voor een ander.

Dit geldt overigens voor al je contacten, krijg je geen contact dan hebben ze op dat moment niks voor je.

Ik heb dit ook gehad toen ik uit mijn garage reed en iemand mijn auto opblaasde. Hij was verzekerd (mijn carbonizarre), maar toen ik belde kreeg ik hetzelfde te horen.

Bij dit probleem moet je gta helemaal afsluiten (zonder op te slaan) en vervolgens als je terug naar online gaat moet je hem weer hebben. weet niet of dit ondertussen al gefixed is, maar heel vervelend!

Of je doet niet moeilijk en je loopt gewoon je garage terug in,

Bij mij staat men voertuig er dan altijd weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad toen ik uit mijn garage reed en iemand mijn auto opblaasde. Hij was verzekerd (mijn carbonizarre), maar toen ik belde kreeg ik hetzelfde te horen.

Bij dit probleem moet je gta helemaal afsluiten (zonder op te slaan) en vervolgens als je terug naar online gaat moet je hem weer hebben. weet niet of dit ondertussen al gefixed is, maar heel vervelend!

Of je doet niet moeilijk en je loopt gewoon je garage terug in,

Bij mij staat men voertuig er dan altijd weer.

Dit kan idd als de game ff de weg kwijt is.

Indien je de waarschuwingen van vernietigen van het voertuig negeert of bevestigd dat deze vervangen mag worden, dan ben je hem toch echt kwijt.

In het geval van Mr CJ is dit niet helemaal duidelijk.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Hallo

Ik heb een probleem in gta v online

Ik had een garage met 10 auto's hele mooie auto's

Maar heb een nieuw huis gekocht met een garage van 2 auto's En alle andere auto's zijn nu weg heb er maar 2

En ik heb een nieuw huis gekocht met 6 auto's garage

Maar daar zitten de andere ook niet in

Heb verzekering gebelt en die heefd ze niet

Weet iemand toevallig hoe ik ze terug kan krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

De auto's blijven bewaard totdat je een huis koopt met garage met plek voor 10 auto's ;)

Oh gelukkig ze zijn dus niet kapot

Maar kan ik ze in me 6 garage apparament krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat kan helaas niet. Je moet een garage aanschaffen met plek voor 10 auto's mocht je ze weer willen gebruiken.

Bij GTA:Online kun je een garage en een huis met garage hebben dus dan zou ik even uitzoeken wat voor jou het beste is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is volgens mij niet het geval. Je bent je auto's kwijt. Er waren meer mensen op dit forum met hetzelfde probleem. Die kregen hun auto's ook niet terug. Jammer :(

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook al diverse problemen gehad met auto's. De eerste auto die ik mocht uitzoeken in GTA online was een Sabre Turbo, die was in beslag genomen door de politie en daarna was ook ik hem kwijt terwijl ik hem wel heb verzekerd.

Nu heb ik ook een tweede probleem ik had 2 appartementen met 10 auto's die in de garage konden staan. Ik had zelf 15 auto's dus kon ik hier nog 5 bij kopen, maar met de update van vorige week met de hipsters kon ik een huisje kopen in paletto bay. Dus dacht ik van hey ik heb 15 auto's dat word verhuizen ik heb mijn 10 car garage vol gezet met 9 auto's en dacht de rest van de auto's 6 stuks mee te verhuizen. Na het kopen ging ik naar mijn nieuwe huis toe en verdraaid nog aan toe ik was 2 auto's kwijt. Mijn Adder en mijn Bifta en de plaatsen staan op Empty, echter als ik races doe komt wel mijn Adder en Bifta tevoorschijn.

Volgens mij moet rockstar hier iets op verzinnen i.p.v. dat je max 2 garages mag hebben vind ik dat ze een slot moeten maken van max 20 auto's en dat je overige auto's kan oproepen als je garage niet vol staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook al diverse problemen gehad met auto's. De eerste auto die ik mocht uitzoeken in GTA online was een Sabre Turbo, die was in beslag genomen door de politie en daarna was ook ik hem kwijt terwijl ik hem wel heb verzekerd.

Nu heb ik ook een tweede probleem ik had 2 appartementen met 10 auto's die in de garage konden staan. Ik had zelf 15 auto's dus kon ik hier nog 5 bij kopen, maar met de update van vorige week met de hipsters kon ik een huisje kopen in paletto bay. Dus dacht ik van hey ik heb 15 auto's dat word verhuizen ik heb mijn 10 car garage vol gezet met 9 auto's en dacht de rest van de auto's 6 stuks mee te verhuizen. Na het kopen ging ik naar mijn nieuwe huis toe en verdraaid nog aan toe ik was 2 auto's kwijt. Mijn Adder en mijn Bifta en de plaatsen staan op Empty, echter als ik races doe komt wel mijn Adder en Bifta tevoorschijn.

Volgens mij moet rockstar hier iets op verzinnen i.p.v. dat je max 2 garages mag hebben vind ik dat ze een slot moeten maken van max 20 auto's en dat je overige auto's kan oproepen als je garage niet vol staat.

Er staat wel altijd dat me auto kapot is en dat ik verzekering moet bellen maar als ik bel is de lijn bezet
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...
Op 15-12-2013 om 16:01, Mr CJ zei:

ik heb nu het probleem dat Mors Mutual Insurance -operators allemaal bezig zijn. probeer later opnieuw.... maar het blijft altijd zo

is hier al.een oplossing voor aub help mij mag mij mailen op >>> Door PrioX: Email verwijderd. <<< dankjewel alvast

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, jonko-666 zei:

is hier al.een oplossing voor aub help mij mag mij mailen op >>> Door PrioX: Email verwijderd. <<< dankjewel alvast

Welkom op het forum @jonko-666! :) 

Ik heb je email adres verwijderd uit de bovenstaande post. Het is niet handig om deze informatie op een openbare plek te delen. 

 

Je hebt dus een probleem met het bellen van Morse Mutual? Weet je zeker dat er een verzekering op de auto stond die vernietigd is? Als dat namelijk niet het geval is kun je deze niet claimen bij Morse Mutual. Om welk voertuig gaat het eigenlijk? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...