Jump to content
Joriz

Check de eerste GTA Online Content Creator bouwsels!


Al is de Content Creator voor GTA Online pas minder dan 6 dagen beschikbaar worden nu al de meeste mooie en fantastische dingen gebouwd. Naast mijn poging tot een GTA race door de criminele wijken van Los Santos komen er veel creatieve en leuke ideeën voorbij. Zo heeft Tommie59 een deathmatch gebouwd waarbij je het vliegveld nabij Sandy Shores moet overnemen en heeft 3L1077 een BMX race gebouwd over de daken en door de metrotunnel van Vespucci Beach.

Maar het kan natuurlijk nog allemaal extremer. Clayman90 laat in de onderstaande YouTube video zien dat in de Content Creator een 'normale' GTA Race is om te bouwen tot een wilde politieachtervolging. Uit dit filmpje kunnen we hopelijk genoeg inspiratie halen om in de Content Creator de mooiste dingen te bouwen smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik wist niet dat het mogelijk was een begin wanted level in te stellen bij je race. Of is het gewoon omdat hij zo dicht bij Fort Zancundo begint?

Is wel een mooie race, maar ik heb toch liever de realistische races, waar de omgeving zo weinig mogelijk wordt aangepast en het lijkt alsof je gewoon opeens racet. Stunt jumps in het midden van de weg is dus not done. Momenteel ben ik ook bezig met een race en de stunt jumps daar heb ik zo ingekleed dat het lijkt alsof er een werf is, het gaat dus op in de omgeving.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw vind dit echt een mooi parcours. Ik moest met de content creator eigenlijk aan LittleBigPlanet denken want er waren gewoon mensen die betere levels maakten als de ontwikkelaars zelf. Zie dat hier eigenlijk ook wel weer gebeuren want er zijn gewoon een heleboel creatieve mensen die dat kunnen en er de tijd in willen steken. Ben dus benieuwd wat voor een creaties we nog voorbij zullen zien komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook nog twee toffe maps; een deathmatch in de IAA building en een in de FIB building. De IAA building was wel simpel en snel gemaakt maar pas naar heel wat gekloot wist ik er ook een te maken in de FIB building. Heel tof gebouw is dat van binnen, maar wel erg groot.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...