Jump to content
Joriz

GTA Online Capture komt vandaag beschikbaar!


gallery_1_5_23065.jpg

Vecht voor exclusieve importrechten op het vliegveld van Los Santos is één van de nieuwe Capture modi!

Fantastisch nieuws allemaal! Rockstar Games is zowaar met nog een kerstcadeau gekomen. Na de Content Creator krijgen we per vandaag in GTA Online ook toegang tot de beloofde Capture mode. Vandaag komt de Capture mode rond de middag in GTA Online beschikbaar voor Playstation 3 en Xbox 360. Natuurlijk is ook deze uitbreiding weer helemaal gratis.

Met de capture mode maak je kennis met Rockstar Games eigen twist op capture the flag multiplayer spelletjes. In de wereld van Los Santos en Blaine County kan je vanaf vanmiddag dus met twintig nieuwe Capture jobs aan de slag.

De capture jobs bestaan uit de volgende vier modi:

RAID

In de raid modus moet je in de tegenstander zijn basis invallen om zijn pakketje te stelen en dan naar je eigen basis brengen om punten te krijgen. Hoe meer pakketjes je binnen de tijdlimiet bezorgt hoe meer puntje je krijgt. Makkelijker dan dat is niet puh2.gif

HOLD

Met de hold modues moet je zo veel mogelijk pakketjes in de omgeving verzamelen en binnen je basis behouden. Je moet dus voorkomen dat de tegenstanders pakketjes jatten of verzamelen. Het team wat aan het eind de meeste pakketjes heeft verzameld wint.

gallery_1_5_33911.jpg

Zorg dat je als eerste alle bussen hebt in de missie 'All Abhorred'.

GTA

Wat is de nieuwe Capture zonder eigen GTA mode. Voertuigen stelen is namelijk waar Grand Theft Auto om draait. In deze modes moet je dus auto's stelen die overal verspreid staan. Degene die de meeste auto's naar zijn basis krijgt wint.

CONTEND

In het midden tussen de twee basis is slechts één pakketje. Het team dat als eerste het pakketje heeft en naar zijn basis brengt krijgt een punt. Binnen de tijdlimiet kan dit meerdere keren worden gedaan.

gallery_1_5_7737.jpg

Nu maar hopen dat je als eerste dat pakketje (tas) te pakken krijgt!

Capture mode komt vanmiddag automatisch beschikbaar als gratis update voor GTA Online. De update zal ook diverse problemen repareren waar mensen last van hebben. Kortom dat wordt weer veel lol bij de geplande Nederlandstalige GTA Online meetings.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er goed uit! Jammer dat ik bij voorbaat al een hekel heb aan GTA Online, vanwege de onvolwassen manier van spelen van heel veel gamers. Daarom houd ik het liever bij singleplayer (ik geloof als één van de weinige :puh:).

Je bent niet de enige.

Ik vind ook dat er heel kinderachtig word gespeeld.

Vooral als ze je zonder reden dood schieten terwijl je met je online vrienden wat rond rijd.

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. :tu: <<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik herken waar jullie over praten, maar weet er ook de oplossing voor. Via Crew Only sessions kies je zelf met wie je online bent en heb je dus geen last van kleutertjes. En dat maakt het tot een prima speelervaring. Als je met een aantal bekenden online gaat kan je alle modi spelen zonder hinder te ondervinden van andere spelers.

Ontopic: Ziet er zeer leuk uit, natuurlijk blijft het een ordinaire deathmatch, maar wanneer je er een simpel doel aan knoopt is het al leuker (capture / defend the flag) en zoals ik het zie wordt die GTA versie verreweg de leukste om te spelen. Grappige is dat je dit eigenlijk ook al zelf kan bouwen met de editor, ware het niet dat je dan geen puntentelling hebt. Enfin, top! :tu: Het spreekt vooral voor Rockstar Games dat ze tot nu toe alles gratis toevoegen, ik had verwacht dat ze voor Online eerder zouden overstappen op betaalde pakketjes DLC, zoals bij Max Payne 3 en Red Dead Redemption het geval was. Zéér tevreden over!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Grappige is dat je dit eigenlijk ook al zelf kan bouwen met de editor, ware het niet dat je dan geen puntentelling hebt. Enfin, top! thumbsup2.gif Het spreekt vooral voor Rockstar Games dat ze tot nu toe alles gratis toevoegen, ik had verwacht dat ze voor Online eerder zouden overstappen op betaalde pakketjes DLC, zoals bij Max Payne 3 en Red Dead Redemption het geval was. Zéér tevreden over!

Kun je deze modi ook al bouwen met de creator dan? Hoe is dat?

Edit: de nieuwe modi zijn (nog) niet te gebruiken in de content creator

Bewerkt: door TheuNauz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vanmiddag even een paar Capture missies gedaan. Ik vind het een leuke update:) tractor in het midden en 2 teams die er om vechten. Het is complete chaos:)

Ook is de optie er nu om in 1 klap alle wapens vol te kopen. Dus dat scheelt een hoop keer drukken voor alles vol is:)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...