Jump to content
Joriz

Achtste patch beschikbaar voor GTA Online!


De achtste patch is zojuist door Rockstar Games beschikbaar gemaakt. Met patch 1.08 voor Grand Theft Auto V wordt de Capture mode toegevoegd aan GTA Online. Daarnaast worden vele bugs en exploits gerepareerd en bevat GTA Online nu ook een head to head functie om met twee crews tegen elkaar te strijden.

Eén van de nieuwe

capture jobs - GTA: All Abhorred

In de achtste patch wordt onder andere het volgende gerepareerd:

  • Verhoogd geld uitbetaling indien je in het verliezende team zit bij Last Team standing en Team Deathmatch
  • Verhoogde geld en RP beloningen voor races met meerdere rondjes
  • Geldbedrag bij parachutespringen is nu afhankelijk van aantal punten
  • Verbeterde spawning bij deathmatches, zodat je niet meer ver van elkaar spawned
  • Verbeterde ondersteuning voor Chinees, Japans, Koreaans en Russisch in de Content Creator editor
  • Indien je de mechanic belt kan je zien of een auto vernietigd of in beslag is genomen.
  • Team balansmoet nu vrienden en crew beter bij elkaar doen
  • BETA Crew onderlinge wedstrijden (head to head) kunnen nu worden gespeeld. De onderlingen wedstrijden kunnen worden gestart door een playlist te maken die geen Vehicle Deathmatches, Survivals of jobs voor meer dan twee teams bevat. Daarna kan je vanuit My Playlist een Head to Head (BETA) starten. Nu kan je in de lobby spelers van je crew en een andere crew uitnodigen. Applaus.gif
  • De puntjes van spelers blijven niet langer rood in missies wanneer de speler een Bounty heeft.
  • Spelers die een race niet uitrijden (DNF) krijgen nu een geldbeloning afhankelijk van hoeveel checkpoints ze zijn langs gekomen
  • Spelers die in hun eentje een race doen krijgen nu een geldbedrag
  • Last Team Standing, Capture en Missies zijn nu gescheiden in het Create Playlist menu
  • Maskers gaan nu af in races waar je een helm nodig hebt. Ook indien een speler rookt gaat het masker af.
  • De koop alle kogels optie rekent nu het volledige bedrag om alle wapens volledige kogels te geven.
  • Gerepareerd dat spelers in GTA Online niet meer North Yankton kunnen bereiken boos.gif
  • Gerepareerd dat spelers heel soms hun karakter verliezen wanneer met GTA Online werd verbonden als het netwerk wegvalt.
  • Diverse voertuig duplicatie exploits zijn gerepareerd. smile3.gif
  • Problemen gerepareerd wanneer een karakter werd geselecteerd vanuit de Creator
  • Gerepareerd dat kogels verdwijnen na het testen van een Deathmatch in de Creator
  • Exploit gerepareerd dat spelers oneerlijk het snelste rondje in een race kregen
  • Brillen uit de Beach Bum update zijn nu beschikbaar via het inventory menu
  • Spelers in Tanks krijgen nu minder snel Bad Sport als andere spelers dit opzettelijk proberen te veroorzaken.
  • Bad Sport teller geeft nu juiste tijd aan in plaats van '00d00h00m'.

Rockstar Games houd dus goed zijn belofte waar om GTA Online te voorzien van vele updates en gratis uitbreidingen. Houd GTAGames.nl in de gaten. Want in het begin van 2014 zal ook de heists mode worden toegevoegd aan GTA Online en daarnaast komt er ook nog een flinke uitbreiding aan het verhaal van GTA5!

Bron patch notes: Rockstar Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat is wel een hele grote lijst met updates. Jammer dat we niet meer naar North Yankton kunnen, ik heb gelukkig dat al een paar dagen geleden gedaan, en heb ook een aantal foto's toen gemaakt. Ik ben wel blij dat er heel veel leuke dingen bij zijn gekomen, maar het blijft wel jammer dat Rockstar Games aan alles een einde moet maken, zoals North Yankton. Het was leuk geweest voor de Kerstmeeting :(

Bewerkt: door Extreem

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

  • Spelers in Tanks krijgen nu minder snel Bad Sport als andere spelers dit opzettelijk proberen te veroorzaken.

Zucht, ga ze nog wat meer pamperen.

Daar keek ik ook al inderdaad even vreemd naar. Dat vind ik trouwens de slechtste stap die Rockstar Games nu heeft genomen, na het veranderen van de geldbedragen bij de missies. Straks durf ik niet meer eens uit mijn huis te gaan omdat ik anders wordt opgeblazen door Hackers :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

  • Spelers in Tanks krijgen nu minder snel Bad Sport als andere spelers dit opzettelijk proberen te veroorzaken.

Zucht, ga ze nog wat meer pamperen.

Daar keek ik ook al inderdaad even vreemd naar. Dat vind ik trouwens de slechtste stap die Rockstar Games nu heeft genomen, na het veranderen van de geldbedragen bij de missies. Straks durf ik niet meer eens uit mijn huis te gaan omdat ik anders wordt opgeblazen door Hackers :{

Dan kan ik misschien nog met mijn tank bijspringen en je misschien 5 min meer tijd geven om te ontsnappen :sigaar: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

beter van die oneerlijke tijden bij races, bij criminal records stond het wereld record op 00.00.58 beetje raar xd, jammer dat north yankton niet meer te berijken is, maar de nieuwe jobs zijn wel leuk :D als ze het nou ook nog lieten sneeuwen in los santos was ik helemaal blij, of in deze tijd van het jaar op zijn minst door heel de stad kerstverlichting ophangen, en van die verlichte borden met MERRY CHRISMAS erop of zo xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

of in deze tijd van het jaar op zijn minst door heel de stad kerstverlichting ophangen, en van die verlichte borden met MERRY CHRISMAS erop of zo xD

Dit had ik ook echt gehoopt. Gewoon een beetje simpele aankleding van de stad en surroundings. Kerstboompje hier, kerstmannetje daar enz enz. Een beetje zoals World of Warcraft misschien, paar related missie's erbij o.i.d.

Verder, kudos voor Rockstar dat ze hun belofte van patches en updates nakomen.. Wanneer de Heist mode beschikbaar komt ga ik wel weer spelen.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Prima onderhoudsrondje weer. Ik moet zeggen dat Rockstar Games er echt het tempo lekker in houdt zo. Te bedenken dat bugs gevonden moeten worden, (en alle reports uitgepluisd) er vervolgens moet worden aangepast, vervolgens getest en daarna nog de patch bouwen die wel in alle vormen moet werken (dus disc geïnstalleerd of niet en zo) en wederom getest moet worden, dan krijg ik er wel het beeld bij dat het team wat hieraan werkt vrij groot moet zijn. :)

Wat North Yankton betreft, het geeft mij het gevoel dat het niet anders kan dan dat we die terug gaan zien in Online op een andere manier. Ik denk dat het vrijgeven van een uitgewerkte North Yankton zelfs de eerste map-uitbreiding zal zijn die Rockstar Games in petto heeft voor ons, en dat dat de reden is dat nu dat stukje map niet meer toegankelijk is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat we North Yankton nog terug gaan zien, zeker in online! Zou leuk zijn om wat extra speelgebied te hebben om rond te klooien. Verder weer een prima update met veel positieve wijzigingen dit keer. Die van de tank ben ik het deels mee eens want sommige mensen met een tank zijn gewoon behoorlijk irritant maar van de andere kant is het ook weer flauw om een poging te doen om hem bad sport te maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...