Jump to content

Serious Request 2013


Venzio

Recommended Posts

Ik ga er morgen samen met wat vrienden naar toe, vanuit Rotterdam. Drie uurtjes reizen, maar altijd al eens aanwezig willen zijn bij het Glazen Huis en aangezien ik dit jaar toch gratis OV heb, waarom ook niet? :puh:

Ik vind het doel van dit jaar alleen nogal zwakjes. Vorig jaar hadden ze babysterfte (Lets hear it for the babies!), wat naar mijn idee een stuk groter probleem is dan de diarree van dit jaar. En ik heb één vraagje: in de filmpjes die Eric Corton in Burundi maakt heeft hij al een stuk of twee/drie keer gezegd dat de poep van de heuvels de rivier in stroomt als het regent, waardoor de rivier wordt vervuild. Waarom poepen die mensen dan ook op een heuvel?

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer een tussenstand: €4.328.242,-! Vorig jaar was het: €4.292.293,- een heel miniem verschil.. Ik mis toch ook wel de wat gekkere types als Ekdom en Veenstra, die hebben toch een bepaalde 'chemie' en ik vind deze maar een beetje 'standaard' DJ's..

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, wat is standaard.. iedere DJ heeft wel iets kenmerkends. Mijn persoonlijke voorkeur in het Glazen Huis gaat uit naar Giel, die heeft soms van die brutale momentjes die echt fantastisch zijn. Maar ik luister net zo graag naar Paul en Coen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, weer terug van Leeuwarden. Mooi bedrag. Tijdens de springnummers ging de grond gewoon 5cm op en neer, niet normaal :7

Fantastisch die springnummers. xD Ik was er ook en om 9 uur stond ik nog achteraan, maar door die springnummers stond ik ineens recht voor het podium. xD

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Maandagavond ben ik er nog geweest, om het geld van onze actie langs te brengen. Ondanks het herfstachtige en frisse weer hing er een prima sfeertje, erg speciaal om zoiets van dichtbij mee te maken! Ook erg gaaf dat ze dit jaar het record weer verbroken hebben! Toen ik las dat het om 18:00 nog zo'n 8 miljoen was, had ik niet meer verwacht dat het nog zoveel zou worden. Topactie, jammer dat-ie volgend jaar niet meer zo dichtbij is... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er zondag overdag even heen geweest en dinsdag middag/avond. Het is voor mij nog geen uur reizen (auto of openbaar vervoer) en vind het altijd leuk om er bij te zijn. 3FM is een geweldige zender, en zulke acties zijn erg goed. Daarnaast is het bij het Glazen Huis altijd feest.

Dinsdag heeft het de hele middag geregend, dus veel mensen hadden een paraplu bij zich. De sfeer was er door het weer zeker niet minder om. Vanaf een uur of vijf hebben we bij het grote podium gestaan. Hier was het echt een geweldig feest. Toen 'Tsunami' en 'Eat, sleep, rave, repeat' werden gespeeld, sprong het hele plein mee. Dit waren zo'n 12.000 mensen, dus dat was geweldig om te zien.

Volgend jaar ga ik voor Serious Request denk ik op de fiets naar Haarlem.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij stonden er alleen maar Groningers om me heen :engel:

Nee, het kwam inderdaad overal weg, hoewel het me niks zal verbazen dat het grootste deel Fries was. Maar dat doet er verder niet toe, het was leuk om er bij te zijn.

Het allervetste bleef natuurlijk:

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen daar nou écht waren voor het goede doel. Dat wordt nog wel eens vergeten, volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...