Jump to content

Tackles te licht bestraft


MegaPilot

Recommended Posts

En nu krijgt Diego Costa geel voor een schwalbe TERWIJL ER CONTACT WAS met de keeper. Dat je geen penalty geeft valt te betwisten(alhoewel, als je ziet met welke snelheid de keeper uitkomt is er geen discussie, gewoon penalty en misschien zelfs rood voor de keeper), maar het was GEEN schwalbe van Diego Costa. Jammer dat bepaalde spelers zo zwaar benadeeld worden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    14

  • TekaLoca

    12

  • Venzio

    9

  • Dutchy3010

    8

Ik weet niet hoe het gegaan is bij Diego Costa maar ik ben van mening dat als een scheidsrechter een schwalbe ziet moet er gewoon geel gegeven worden. Net als tijd rekken is het gewoon not done in mijn ogen, spel bederf. Net als met keepers die een eeuwigheid nodig hebben een doeltrap te nemen. Hier moet je veel sneller geel voor geven want aan het einde van de wedstrijd bij een stand van 2-1 heeft het totaal heen nut meer. En dan kom je aan met dat idiote doellijn technologie en die spray. Apart hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel Ronaldo, hé! :t

Ik hoop inderdaad dat hij een schorsing krijgt, lijkt hier wel vaker een handje van te hebben. Op het moment dat het bij C. Ronaldo niet helemaal lekker loopt (of naar zijn zin) gaat hij het irritante persoontje uithangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel Ronaldo, hé! hoow.gif

Jammer genoeg klopt dit, ik verwacht een schorsing die nog niet eens de helft is van die van Suárez..
Ik hoop inderdaad dat hij een schorsing krijgt, lijkt hier wel vaker een handje van te hebben. Op het moment dat het bij C. Ronaldo niet helemaal lekker loopt (of naar zijn zin) gaat hij het irritante persoontje uithangen.

Klopt. :puh: Anders een fantastische vleugelspeler(de beste).
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat zijn de regels. Als je overtreding al bestraft is tijdens de wedstrijd (met bijvoorbeeld geel) kan je een speler achteraf niet meer schorsen, dat kan alleen met een rode kaart. Dan gaat het natuurlijk over het aantal wedstrijden.

In België kan je na een wedstrijd nog vervolgd worden. Dat houdt in dat als je slechts geel kreeg voor een doodschop, dat de bond je alsnog harder kan schorsen. Zoiets kan overal denk ik wel.

MP'tje :(

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk geeft een scheidsrechter geen rood aan spelers als Messi en Ronaldo. Dat durven ze nooit met al die fanatieke supporters op de wereld. Hoevaak Messi en Ronaldo al gematst zijn is ongelooflijk. Sowieso vind ik dat topclubs minder snel bestraft worden met kaarten dan andere clubs.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk geeft een scheidsrechter geen rood aan spelers als Messi en Ronaldo. Dat durven ze nooit met al die fanatieke supporters op de wereld. Hoevaak Messi en Ronaldo al gematst zijn is ongelooflijk. Sowieso vind ik dat topclubs minder snel bestraft worden met kaarten dan andere clubs.

Maar daar weten de clubs in Nederland ook alles van, hoe vaak krijgt Feyenoord een penalty mee in de eigen Kuip? Ajax in de Arena en PSV in het Philips Stadion? Inderdaad, veel te vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 year later...

En we hebben een kandidaat voor klootzak van het jaar.

https://streamable.com/ychp

Wat gebeurt er? Hij kijkt naar het been van Messi en gaat er dan doodleuk op staan in een poging de enkel te breken.

En om enige tegenspraak gewoon meteen in de kiem te smoren, hier een screencap van het moment:

96VR5DU.png

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...