Jump to content

God mode in GTA V


aerora

Recommended Posts

hier iemand die gewoon echt niet dood wil ben al meerdere tegen gekomen maar dit is de eerste die ik op video heb kunnen vastleggen

na een paar kogels van een heavy sniper (1 shot kill) door zijn lichaam

en een magazijn van mijn carbine rifle in zijn hoofd loopt hij nog rustig door

natuurlijk gelijk opgestuurd naar banhammer@rockstargames.com

natuurlijk heb je naast deze mensen ook nog geld en rep hackers

en glitchers niet te vergeten geld glitchers onzichtbaar glitchers buiten de map glitchers

wat vinden jullie van deze mensen?

van mij mogen hackers gelijk wel IP ban en glitchers eerst psn of xbl account ban van de servers

en na de derde keer ook ip ban

mensen die een bak geld hebben gekregen van een hacker en dit hebben gemeld gaan natuurlijk vrijuit nadat alles is teruggedraaid mensen die dit niet hebben gereport moeten ook gewoon verbannen worden!

hoe denken jullie hier over?

en denken jullie dat rockstar acties gaat ondernemen tegen de geld glitchers

of zitten we volgende maand nog steeds met biljoenairs in tanks te vechten?

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort mensen kom ik ook weleens tegen en ik vind het echt erg dat zij de sfeer moeten verpesten. Gaan ze jou eerst proberen te doden en dan wil je natuurlijk terugvechten. Blijkt dat zij niet dood kunnen... Goed dat je actie hebt ondernomen door melding te doen bij Rockstar Games. Maar eigenlijk zou er in-game een optie moeten komen om iemand te rapporteren als ongewenst ofzo, met natuurlijk een regel dat je na een aantal keer verbannen kunt worden (net zoals op dit forum dat je 5 officiële waarschuwingen krijgt en dan is het ook echt afgelopen). Nu zit je steeds een mail te schrijven, terwijl je wel vaker dan één keer een hacker zal tegenkomen. :puh:

GTA: Online is er voor de lol, niet om andermans leven zuur te maken. Daarom ben ik ook altijd meteen weg als ik zulke gebruikers tegenkom. Desnoods start ik zelfs een privésessie, zodat ik ook verlost ben van zij die je constant proberen te doden, zelfs als je hen ook gewoon kunt doden.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort mensen kom ik ook weleens tegen en ik vind het echt erg dat zij de sfeer moeten verpesten. Gaan ze jou eerst proberen te doden en dan wil je natuurlijk terugvechten. Blijkt dat zij niet dood kunnen... Goed dat je actie hebt ondernomen door melding te doen bij Rockstar Games. Maar eigenlijk zou er in-game een optie moeten komen om iemand te rapporteren als ongewenst ofzo

Dat is inderdaad heel vervelend, maar wat ik ooit op het forum heb gezegd is dat je inderdaad een speler kan melden in GTA Online. Ik raad aan om gewoon maar een andere sessie te bespelen in plaats van eentje waar er hackers in zitten. Wel opmerkelijk dat hun een God Mode hebben, wist nog niet eens dat deze beschikbaar was voor Grand Theft Auto. Hopelijk kan Rockstar Games hier wat aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je vanuit dat menu mensen kunt 'kicken' wist ik, maar het is me nooit opgevallen dat er ook een 'report'-optie zit. Bedankt voor het delen van die informatie, Michael. Zal ik onthouden voor de volgende keer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

helaas wordt er weinig gedaan met deze report functie je kunt wel veel opties kiezen zelfs annoys me

ik heb paar maand terug al een paar gereport op deze manier maar deze mensen spelen nog gewoon vrolijk door als clean player

Link to comment
Delen op andere websites

helaas wordt er weinig gedaan met deze report functie je kunt wel veel opties kiezen zelfs annoys me

ik heb paar maand terug al een paar gereport op deze manier maar deze mensen spelen nog gewoon vrolijk door als clean player

Natuurlijk, ze krijgen vast duizenden reports op een dag binnen. Net als een helpdesk, die duizenden mails binnen krijgen. Soms kan het wel een aantal weken duren voordat ze überhaupt een kijkje kunnen nemen in je report.

Link to comment
Delen op andere websites

logisch het is zeker een goede functie hij zou ook geactiveerd moeten worden in deathmatches en races en tijdens het voting screen

mensen die elke ronde weer niet kunnen voten

misschien is het een idee om reporten via je telefoon te doen meestal als ik een report moet maken ben ik te druk om op start te drukken

Link to comment
Delen op andere websites

logisch het is zeker een goede functie hij zou ook geactiveerd moeten worden in deathmatches en races en tijdens het voting screen

mensen die elke ronde weer niet kunnen voten

Dat vind ik juist weer een minder idee, aangezien in Deathmatches en Races gewoon wordt gestreden voor de eerste plaats. Natuurlijk moet je op een slinkse manier ''GTA'' deze plaats bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het over teleporterende autos in races of mensen die niet doodkunnen in een deathmatch of gta race

of mensen die met opzet mensen proberen te irriteren door niet te voten

ik ga echt geen mensen reporten omdat ze een deuk in mijn auto rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Hackers zijn in mijn ogen sowieso spelbedervers, zeker van die mensen die enorm vals spelen, zelf niet kunnen sterven en hierdoor alle winst kunnen opstrijken. Hier zou men inderdaad moeten tegen optreden.

Ook je ergernissen tegenover glitchers is te begrijpen, maar scheer ze niet allen over één kam. Glitchen kan ook gewoon leuk zijn, zonder dat andere spelers hiervoor moeten boeten en zonder dat je er voordeel uit haalt. Met andere woorden: waarmee je niet echt vals kan spelen. Een mooi voorbeeld hiervan is de North Yankton glitch, die ik toch al verdscheidene keren heb gebruikt. Zo kan je bv ook auto's glitchen zoals de Khamelion en de Hot Rod, maar die zijn dan weer enkel te gebruiken in de free roam, dus niet tijdens races. Ook hierbij zie ik niet echt een nadeel ten opzichte van de medespelers, laat staan een voordeel voor de glitcher (buiten dat ie misschien met een auto rijdt die hij mooi vindt zonder ervoor te betalen). Zulke kleine dingetjes vind ik nogal onschuldig, en daar gaat R* zich ook echt niet mee bezighouden denk ik dan...

Link to comment
Delen op andere websites

dat ben ik half met je eens north yankton ja leuke glitch

maar autos in je garage drukken die er eigenlijks niet inkunnen is toch gemeen tegenover de mensen met special edition

hun kopen de duurdere versie van de game zodat alleen hun in die auto kunnen rijden

en zo zijn er mensen die glitchen en iedereen rijd er in en bvd tanks of jets in je garage drukken is ook oneerlijk

ik heb niks tegen non profit glitchen alleen doe het in een prive sessie!

als ik mensen in een gebouw zie zitten waar je niet in kan report ik ze ook al doen ze niks

want ze gaan er zitten dat is genoeg voor mij wat moet je daar als je toch niks gaat doen

wat is het verschil tussen een bugatti of een hotknife gratis in je garage te drukken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Ben sinds begin van gta online 1 hooguit 2 hackers tegen gekomen, gelukkig! Deze spelers gingen ook maar niet dood, en meestal Kom je er pas achter nadat je al 3x bent doodgeschoten door ze.

Maar hackers verpesten eenmaal het spelplezier van anderen, elk spel opnieuw. Met name op pc kom je erg veel hackers tegen.. Glitchers heb ik niks op tegen, verpesten nauwelijks iets, aangezien ze enkel zelf er profijt van hebben. (meeste gevallen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik glitch nooit, alleen heb ik vorige week een cargobob gekocht in het koopscherm van de vliegtuigen alleen was dat nog niet de bedoeling van rockstar. Ik kan nergens anders aan een cargobob komen ook niet als ik er flink voor betaal dus moet het maar zo. Ik vind dus niet dat ik een cheater ben. Hetzelfde geld voor een Khamelion. Deze wil ik super graag al een hele tijd, ook weer veel geld voor over maar je kunt deze nergens kopen. Dit komt natuurlijk omdat het voor de special edition is maar toen ik de se wilde kopen was deze overal uitverkocht. Ik snap best dat de se exclusief wil blijven maar heb altijd wel de intentie gehad om deze te kopen. Nu kan ik de Khamelion op geen andere manier krijgen dan door deze ook op de bovenstaande manier te kopen. Ik vind niet dat ik een cheater ben want heb gewoon geen andere optie op dit moment en ik denk dat mensen daar wel onderscheid tussen moeten maken. Geld hoef ik niet daar heb ik zelf al voor gewerkt. Heb niet voor niets 12 volle dagen gespeeld, nog steeds pas level 85, 3.000.000 op de bank. Voor hardwerkende mensen mag er wel een bonusje in zitten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

alle vormen van hacken glitchen of modden worden verbannen dus autos illegaal in je garage krijgen wordt hard gestraft bij deze bent u gewaarschuwed

ik zie het wel als oneerlijk als je die auto wou had je de special edition moeten preorderen want in principe bemachtig je die auto door een glitch

glitch = fout

en ik geef rockstar groot gelijk het is zwart of wit goed of fout als ze grijs mee gaan tellen dan kunnen ze net zo goed niemand bannen

Link to comment
Delen op andere websites

dus als je iets verkrijgt door er rockstar voor te betalen is het prima

maar als je iets verkrijgt door een fout in de programeercode te gebruiken is het not done

want dan erger jij je er aan. wat boeit jou het nou in welke auto mensen rijden en hoe ze er aan komen of dat je iemand wel of niet dood kan schieten.

gaat er toch om dat jij plezier hebt in het spel niet hoe anderen het spelen.

wil je iemand doodschieten ga je naar een deadmatch maar niet naar een freeroam lobby

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...