Jump to content

God mode in GTA V


aerora

Recommended Posts

als je rockstar ervoor betaald heb je ervoor betaald en het niet gestolen om het zo maar te noemen

het is misschien niet 100% eerlijk voor mensen die het niet kunnen betalen

ik ben het er zelf ook niet mee eens maar heb je wel eens gekeken wat het kost? er zullen echt niet veel zijn die het kopen

en als er real life miljoenairs meespelen laat rockstar daar lekker 100 euro extra mee verdienen

zulke mensen die hebben toch elke dag wel weer een nieuw spel

ik erger me er zowiezo aan hackers glitchers modders en dan helemaal de mensen bij rockstar die zulke mensen niet gelijk een ip ban geven

en je zegt wel heel mooi gaat er toch om dat jij plezier in het spel hebt

een hacker denkt ook zo als ik niet in god mode speel kan ik niet winnen dus dan heb ik er geen plezier in dus hij hackt toch ook voor zijn plezier

glitchen net zo mensen die in gebouwen gaan zitten zijn super super slecht dat is hun manier om te winnen en hun manier van plezier

natuurlijk gaat het erom dat je plezier hebt in een game dat is de bedoeling van een game

maar heb respect voor de ontwikkelaars medegamers en de die hard fans die wel de special of collectors edition hebben

en dit om het plezier te houden voor iedereen want daar gaat het om toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...