Jump to content

Zoveel armored trucks


LethalMaximus73

Recommended Posts

Ik weet niet zeker of dittopic hier thuis hoort of ergens anders maar bij deze :)

Zit ik lekker gta online te spelen met mijn zwager, missies doen, racen etc, rijd er een armored truck langs.

Op zich niets bizonders aan, plaats een sticky bomb, boem en weer 7000 rijker.

Nog geen 5 a 10 seconden later weer een armored truck, ondanks de 3 sterren, toch maar erachter aan.

Weer 5000 rijker haha.

Maar ze bleven maar spawnen, keer op keer de hele avond door.

Aangezien ze toch maar bleven spawnen, en ik nog aan het sparen ben als ik straks level 70 ben over 5 levels voor een tank, en mijn zwager graag level 120 wilde zijn voor zijn laatste wapen die hij kan kopen hadden we een systeem uitgedacht van, hij blies de truck open voor de rp, zodat hij sneller zou oplevelen, en ik kon zonder een wanted level het geld op rapen, zodat ik gemakkelijker kon sparen. heb zo een aardige duit verdiend.

Ik weet niet of dit normaal is dat ze zovaak spawnen, maar kwam wel is leuk uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt meer voor bij mensen (mij is het ook gebeurt), het licht ook aan je level. Iedereen moet over die level heen zijn (zo rond level 30/40) en dan spawnen er heel veel.

O, en je topic moet verplaatst worden naar het GTA: Online Topic!

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Neenee, het ligt niet aan je level / aantal man online. Het is een bug. En dat is dankzij 1 persoon in de sessie. Zodra die persoon de sessie verlaat, stoppen de trucks met spawnen. Ik heb het ook al eens gehad in een Private Session met Tommie59... zo.. veel.. trucks... En ik maakte er zo'n 200 000 dollar aan ^^

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Dit valt mij ook op ja. Als een vriend van me (level 28) en ik (29) in een invite only sessie zitten spawnen er ongelofelijk veel trucks. Niet dat het erg is omdat je dan altijd wel snel wat geld kan verdienen. Maar ligt het inderdaad aan je level hoe vaak ze spawnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Komt door 1 hacker die in je room zit, is geen bug of iets dergelijjs. Zelf 1x gezien maar vrij snel die sessie uitgegaan. Kan geen kwaad om constant het geld te pakken, enigste nadeel is het aantal sterren die je achter je aan krijgt..

Link to comment
Delen op andere websites

haha, was wel ff leuk, heb zo veel geld verdiend. aangezien ik in een invite only sessie zat met mijn zwager, kan ik me niet voor stellen dat het van een hakker kwam zaten namelijk geen andere spelers bij in, en mijn zwager is geen hakker.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kreeg op het begin rond de 10k nu nog maar 5k, kom ze zelden tegen. ps. ben lvl 58

+1, ook ik krijg nog maar rond de 5k terwijl het eerder tussen de 5k en 10k was. Wellicht hoe hoger je in rank raakt, (vanaf lvl 50) hoe lager de beloning wordt indien je zo'n wagen overvalt. De laatste tijd pak ik dan alleen nog zo'n truck als ik ff niets te doen heb, anders lekker laten rijden. Zou mij ook niet verbazen bij R*

Hoe moeten in godsnaam de nieuwe spelers die geen 500k ontvangen hebben een appartement bij elkaar sparen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik kreeg op het begin rond de 10k nu nog maar 5k, kom ze zelden tegen. ps. ben lvl 58

+1, ook ik krijg nog maar rond de 5k terwijl het eerder tussen de 5k en 10k was. Wellicht hoe hoger je in rank raakt, (vanaf lvl 50) hoe lager de beloning wordt indien je zo'n wagen overvalt. De laatste tijd pak ik dan alleen nog zo'n truck als ik ff niets te doen heb, anders lekker laten rijden. Zou mij ook niet verbazen bij R*

Hoe moeten in godsnaam de nieuwe spelers die geen 500k ontvangen hebben een appartement bij elkaar sparen?

Missie's bedoeling van gta online WAS zonder hackers enzo dat je langzaam aant naar de top toe gaat je begint in een 2 car garage met stomme oude auto's en dan een klein appartementje enzo dat was hun doel
Link to comment
Delen op andere websites

ik kreeg op het begin rond de 10k nu nog maar 5k, kom ze zelden tegen. ps. ben lvl 58

+1, ook ik krijg nog maar rond de 5k terwijl het eerder tussen de 5k en 10k was. Wellicht hoe hoger je in rank raakt, (vanaf lvl 50) hoe lager de beloning wordt indien je zo'n wagen overvalt. De laatste tijd pak ik dan alleen nog zo'n truck als ik ff niets te doen heb, anders lekker laten rijden. Zou mij ook niet verbazen bij R*

Hoe moeten in godsnaam de nieuwe spelers die geen 500k ontvangen hebben een appartement bij elkaar sparen?

Missie's bedoeling van gta online WAS zonder hackers enzo dat je langzaam aant naar de top toe gaat je begint in een 2 car garage met stomme oude auto's en dan een klein appartementje enzo dat was hun doel

Dat kan mischien wel zo zijn, maar het is wel lullig voor mensen die later zijn begonnen, omdat ze het spel later hebben gekregen, en mensen die door problemen met de cloud servers aardig wat rp en cash hebben misgelopen ondanks de 500 k wie je kreeg, als dat hun bedoeling was hadden ze dat meteen van af het begin moeten invoeren, wand ze hadden denk ik wel kunnen nagaan dat mensen gebruik gingen maken van die makkelijke rp en cash die wel in die tijd makkelijk online konden komen. Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...