Jump to content

Heletijd network error


tjarda1999

Recommended Posts

Heb ik ook. En dan met name dat ik bij het PSN netwerk eruit wordt gegooid. Het is af en toe zelfs zo vervelend dat ik dan maar in de invite only lobby blijft hangen. Dit aangezien ik bijna niet met missies mee kan doen aangezien ik bang ben voor een bad sport. Dit aangezien ik met regelmaat uit de missie wordt gegooid zonder dat ik daar dus wat aan kan doen.

Bij mij heeft het hoofdzakelijk te maken met mijn draadloze netwerk, denk ik. Het is echter niet echt makkelijk om hier een bedraad netwerk aan te leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik helaas ook wel eens ja.

Dit aangezien ik bijna niet met missies mee kan doen aangezien ik bang ben voor een bad sport.

Als het goed is krijg je geen bad sport als je ergens uit wordt gegooig vanwege netwerkproblemen.. Mij overkomt het bijna dagelijks wel een keer, maar ik blijf de good sport beloningen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik helaas ook wel eens ja.

Dit aangezien ik bijna niet met missies mee kan doen aangezien ik bang ben voor een bad sport.

Als het goed is krijg je geen bad sport als je ergens uit wordt gegooig vanwege netwerkproblemen.. Mij overkomt het bijna dagelijks wel een keer, maar ik blijf de good sport beloningen krijgen.

Ik heb al een paar keer een melding gehad - tijdens het wegvallen van de verbinding en daardoor de missie uitging - dat bij herhaling je een bad sporter wordt. Wellicht is het dan alleen een dreiging?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij loopt GTAO vandaag(24-12-13) constant vast, mischien door de update?

Naja hebben meer mensen hier last van?

Ja ik heb dit sinds vanavond eigenlijk continu kom gewoon haast online niet in, en als ik erin zit zit ik in een lege wereld zonder andere spelers.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij loopt GTAO vandaag(24-12-13) constant vast, mischien door de update?

Naja hebben meer mensen hier last van?

Ja ik heb dit sinds vanavond eigenlijk continu kom gewoon haast online niet in, en als ik erin zit zit ik in een lege wereld zonder andere spelers.

heb ik soms ook restart ik ps3 dan :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij was het gelukkig later op de dag verdwenen, ik heb wel mn route gereset maar of het daarmee te maken had betwijfel ik.

Deed het meer uit wanhoop,maargoed heb de avond gelukkig zonder problemen kunnen spelen.

Ps ik heb wel vaak de laatste weken dat ineens iedeeen behalve ik de sessie uitvliegt en de map leeg is, meestal join ik dan een andere en soms komen er weer mensen terug nadat ik een missie heb gedaan, ook zo vreemd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook al langer dan een week en is erg vervelend dan komt er wat met time out sesion en wordt ik weer in gta v story gezet ik kan indd ook alleen in server zodra andere in room zit is het mis! Hetzelfde geld met missies met andere kan misschien net joinen/een missie meedoen en dan is het weer gebeurt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...