Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Vahnstad

    5

  • Phoenyxar

    4

  • Kaitjee98

    4

  • JohanManke

    4

Wapens

Sowieso het wapen pakket wat we ons in V voorgeschoteld kregen. Maar ik zou graag nog wat meer melee wapens zien. Zoals schroevendraaiers, hamers, kettingzaag. tiewraps etc etc.

Voertuigen

Heb niet echt specifieke wensen voor voertuigen buiten japanese import lookalikes.

Protagonist

Ik zie de optie voor meerdere protagonisten erg graag terugkomen. Mits er een wat beter verhaal voor wordt gemaakt. Dat 3 over the globe criminelen die elkaar vanuit een drugdeal in een voor hun allen onbekende stad ontmoetten. En vanuit daar samen gaan handelen. oid.

Vijanden van de Protagonist

Mensen zoals Gustavo van Breaking Bad, iemand die zijn territory bewaakt.

Mijn verhaal zou zijn..

Rode draad zou zijn via de langste ladder ooit de grootste criminele onderbazen worden.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

Een donkere stad. Maar zie liever een staat met meerdere steden. 1 e lá Vice City en 1 zoals Liberty City (LCS) qua kleur en gevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wapens

Sowieso het wapen pakket wat we ons in V voorgeschoteld kregen. Maar ik zou graag nog wat meer melee wapens zien. Zoals schroevendraaiers, hamers, kettingzaag. tiewraps etc etc.

Voertuigen

Heb niet echt specifieke wensen voor voertuigen buiten japanese import lookalikes.

Protagonist

Ik zie de optie voor meerdere protagonisten erg graag terugkomen. Mits er een wat beter verhaal voor wordt gemaakt. Dat 3 over the globe criminelen die elkaar vanuit een drugdeal in een voor hun allen onbekende stad ontmoetten. En vanuit daar samen gaan handelen. oid.

Vijanden van de Protagonist

Mensen zoals Gustavo van Breaking Bad, iemand die zijn territory bewaakt.

Mijn verhaal zou zijn..

Rode draad zou zijn via de langste ladder ooit de grootste criminele onderbazen worden.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

Een donkere stad. Maar zie liever een staat met meerdere steden. 1 e lá Vice City en 1 zoals Liberty City (LCS) qua kleur en gevoel.

er zijn hamers
Link to comment
Delen op andere websites

Los santos, San Fierro en Las Venturas in dezelfde kwaliteit als Los Santos van GTA V en ik ben tevreden. Dan zorg je er ook voor dat de country die nu de bovenste helft van de map vormt niet zo nutteloos voelt maar echt de verbinding tussen steden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Verschillende eilanden. Dat je echt een halve minuut moet rijden op een brug om van het ene naar het andere eiland moet. En ongeveer herzelfde land als Just Cause 2, Wildernis, sneeuw, stad, platteland en bergen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

Katana lijkt me wel wreed.

Voertuigen

Ufo's, Space Shuttles & Lamborghini Aventador.

Opdrachtgevers

CJ, Trevor, Verschillende maffiabazen, Lester en de Amerikaanse President

Protagonist

Robin. Een rijke man die alles kwijtraakt en straatarm wordt, zo komt hij langzaam op het slechte pad door in aanraking te komen met drugs, illegale wapenhandel en schietpartijen.

Mijn verhaal zou zijn..

New York, hoge gebouwen, mooi uitzicht, Goed volk, maar ook straatarme mensen, Gangs & Criminele bendes.

Robin, was een geliefde man in New York.. sterker nog heel Amerika! Totdat hij vreemd ging met de vrouw van zijn beste vriend en mensen had bedrogen & gemarteld. Nu leeft hij op straat, alles kwijtgeraakt. Hij wil alles rechtzetten en geld verdienen.. maar hoe?

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

New York, San Fransisco en Florida

En ik wil ook nog...

Het Witte huis.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

En ongeveer herzelfde land als Just Cause 2, Wildernis, sneeuw, stad, platteland en bergen.

In Just Cause 2 was dan ook geen zak te beleven, en sommige "delen" van de map waren niet accessible, wat het ineens een stuk kleiner maakt. Hou het voor mijn part compact met veel en goed zichtbaar leven, zoals in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

>> Niet veel andere wapens dan nu het geval is. Misschien dat ze de vlammenwerper toe kunnen voegen, maar verder hoeven er voor mij qua wapens geen veranderingen te komen.

Voertuigen

>> Engelse voertuigen, waarbij het stuur aan de andere kant zit. Dit wordt begrepen als je verder leest.

Opdrachtgevers

>> Drugsdealers, gangleiders, leiders van andere extreme hooligangroepen.

Protagonist

>> Clyde Watson, een alleenstaande Britse man van wiens vrouw gescheiden is omdat hij alleen maar om voetbal gaf en een van de gevaarlijkste Arsanal (Arsenal :7) hooligans is die er in Engeland rondlopen.

Vijanden van de Protagonist

>> De andere hooligan groepen, de politie.

Mijn verhaal zou zijn..

>> Clyde Watson is een groot 'fan' van de Londense voetbalclub Arsanal. Zijn vrouw en zoontje hebben hem zelfs verlaten omdat hij zo in het voetbal opging, dat hij al een paar keer is opgepakt door de politie. Hij is dus een gevaarlijke hooligan.

Op een dag loopt Clyde door Noord-Londen en treft hij in een pub een man die hem belooft rijk te maken. Clyde vraagt zich natuurlijk eerst af op welke manier deze onbekende man hem rijk kan maken. De onbekende vraagt Clyde om een pakketje met wit poeder te leveren aan Dave Thorpe, de leider van de Nottenham (Tottenham) hooligans. Clyde stemt hiermee in als hij een flink bedrag toegeschoven krijgt. Een paar dagen later gaat Clyde naar de 'crib' van de Nottenham hooligans. Dave Thorpe blijkt alleen te zijn en Clyde geeft dus het witte poeder en ze zeggen geen woord tegen elkaar. Net op het moment dat Clyde de crib wil verlaten staan er opeens 5 Nottenham hooligans voor zijn neus. Ze mishandelen Clyde zo erg dat hij naar het ziekenhuis moet. Als Clyde twee weken later weer uit het ziekenhuis mag, ontvangt hij een telefoontje van de onbekende man, die op mysterieuze wijze zijn telefoonnummer heeft gekregen.....

Dit is de start van GTA London Stories!

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Londen eind jaren 80/ begin jaren 90

En ik wil ook nog...

>> Drugs kunnen kopen en verkopen zoals in GTA CW mogelijk was.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...