Jump to content

De 'hackers' bederven mijn speelpret


Bassieboy35

Hackers in GTA: Online  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. De 'hackers' bederven mijn speelpret

    • Eens
      35
    • Oneens
      8
    • Anders, namelijk...
      7


Recommended Posts

ik ga denk ik maar even stoppen met gta:o

En me richten op GT6. Daar zit tenminste nog wat uitdaging in.

Het enige wat ik doe op GTA:O nu is een beetje lopen klooien, aangezien dat geld toch niet meer op krijg. En kan zeggen dat dit ook snel verveeld. Ben nu gewoon een beetje uitgekeken op GTA voorlopig, omdat er niks meer te doen valt.

Ik zou nog mijn level omhoog kunnen werken, maar zelfs daar zie ik het nut niet meer van in....

Toch wel jammer dat ik hier nu E 60,00 aan heb uitgegeven...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    10

  • Tommie59

    4

  • UberBug

    4

  • Dragon__rage

    3

ik ga denk ik maar even stoppen met gta:o

En me richten op GT6. Daar zit tenminste nog wat uitdaging in.

Het enige wat ik doe op GTA:O nu is een beetje lopen klooien, aangezien dat geld toch niet meer op krijg. En kan zeggen dat dit ook snel verveeld. Ben nu gewoon een beetje uitgekeken op GTA voorlopig, omdat er niks meer te doen valt.

Ik zou nog mijn level omhoog kunnen werken, maar zelfs daar zie ik het nut niet meer van in....

Toch wel jammer dat ik hier nu E 60,00 aan heb uitgegeven...

Tja
Link to comment
Delen op andere websites

ja bij mijn ook zit op ps3 en vandaag werken mijn telefoon opties niet meer , kan niet naar de bank , kan niemand bellen , geen missies starten kan niks meer. zonde heel mijn spel plezier weg . en dan voor iemand die zeker 4 tot soms 8 uur per dag speelt . ja moet toch wat doen als je thuis zit....:)

Link to comment
Delen op andere websites

ja bij mijn ook zit op ps3 en vandaag werken mijn telefoon opties niet meer , kan niet naar de bank , kan niemand bellen , geen missies starten kan niks meer. zonde heel mijn spel plezier weg . en dan voor iemand die zeker 4 tot soms 8 uur per dag speelt . ja moet toch wat doen als je thuis zit.... :)

Ben nu bezig met charachter 2 voor mijn geld overtezetten
Link to comment
Delen op andere websites

Eens.

Ook ik ben gisteren zo'n rotjoch tegengekomen, volgens mij tijdens een race; $131,299,992 gekregen :s

Meteen een ticket naar R* gestuurd, ik hoop toch dat ze dit snel oplossen..

1 miljoen per keer nar andere poppetje 30 biljoen heb ik totaal dan ben ik zeker jaar bezig.....
Link to comment
Delen op andere websites

Hackers mogen ze van mij een console ban geven, gelukkig heb ik er nog geen last van ze gehad. maar helaas zullen ze altijd blijven bestaan en zullen ze voor een ban ook wel een omweg weten aangezien ze hackers zijn. glitches, tsja hangt er van af wat van sommigen zijn wel leuk zoals toen die van north yankton. vond sommigen in red dead redemtion toen ook wel leuk zoals iemand die op een mens reed inplaats van een paard. glitches doe je niks aan, zit in elk spel en voor elke glich die ze patchen vinden of komt er wel een nieuwe.

Link to comment
Delen op andere websites

Hackers mogen ze van mij een console ban geven, gelukkig heb ik er nog geen last van ze gehad. maar helaas zullen ze altijd blijven bestaan en zullen ze voor een ban ook wel een omweg weten aangezien ze hackers zijn. glitches, tsja hangt er van af wat van sommigen zijn wel leuk zoals toen die van north yankton. vond sommigen in red dead redemtion toen ook wel leuk zoals iemand die op een mens reed inplaats van een paard. glitches doe je niks aan, zit in elk spel en voor elke glich die ze patchen vinden of komt er wel een nieuwe.

tja ...
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben er in al die weken dat ik heb gespeeld nog geen enkele tegengekomen. Alhoewel, laat ik het zo zeggen: Ik heb geen geld gekregen.

Ik heb wel een aantal keer rare bounty's voorbij zien komen. ($183.719.748 Dollar bijvoorbeeld)

Ik hoop maar dat ik er nooit één tegen kom..

Ben inderdaad wel benieuwd hoe R* dit gaat oplossen! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ben opzich wel blij dat ik er geen ben tegengekomen.

Maar soms ook wel begrijpelijk dat ze gaan hacken.

Want het raceprijzengeld is zo erg verlaagd dat et niet meer leuk is om geld te verdienen.

Moet nu telkens met kleine rotbedragjes een supercar bij mekaar zien te sparen.

Maar toch wel leuk om alles legit te doen.

Want mn neef heeft echt alles al omdat ie 100miljoen kreeg.

Maar ik geef de tip om et dan aan te geven, dan blijft het leuk want je spaart ergens voor

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...