Jump to content

Auto verdwenen in garage


Krikke1992

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik zit al enkele tijd met een probleem en heb besloten om even jullie raad te vragen.

Een van mijn Entify's is stuk gegaan, en staat dus niet meer in mijn garage. Als ik naar Mors Mutual Insurance bel krijg ik steeds de boodschap: "all our Mors Mutual operators are on call right now. Please try later".

Wanneer ik een andere auto in de prak rijd kan ik MM wel bereiken, en staat mijn Entify niet op de lijst van auto's die ik kan recuperen. Maar wanneer ik mijn mechanic bel, staat die desbetreffende Entify wél tussen de lijst, maar staat er achter "(Destroyed)". Weet iemand hoe ik hem kan terugkrijgen, want die wagen heeft me een bom geld gekost om te kopen en helemaal te modden...

Bedankt voor jullie hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

ben hier echt ziek van... heb vanmiddag een Adder gekocht en ik heb nu het zelfde probleem.... help me pleas!!!

was ook helemaal verzekerd!

Pech had ik ook adder weg toen kwam hacker adder terug want hij gaf geld :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ongetwijfeld zijn ze bij R* achter de schermen bezig met het vele geld wat weggegeven wordt. Wellicht dat ze hierdoor opties aan het uitzetten zijn en de goederen waar een luchtje aanzit verwijderen. Met name dan de goederen waar grote bedragen aangekoppeld zitten. Tevens kunnen er - door de ontwikkelingen die gaande zijn - meer bugs te voorschijn komen of veroorzaakt worden en is dit er ook een.

Link to comment
Delen op andere websites

nou...ik heb net rockstar gebelt en het probleem voorgelegd...ik moet nu een mail naar rockstar America sturen en daar kunnen zij er verder mee aan de gang...ik hoop dat dit werkt

Bewerkt: door eliboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...