Jump to content

ik heb zomaar heel veel geld gekregen en kan ik het weg geven aan een vriend


meissiexx

Recommended Posts

Oke hoe kan dit dan. Ik krijg net 10 min geleden 2 keer een groot bedrag van dezelfde persoon.

En vorige week ook al een groot bedrag.

Wij zelf hebben niet zoveel verstand van playstations haha

Oke bedankt voor het waarschuwen.

Wij snapten er al niks van dat wij zoveel geld kregeb

>>> Door Bassieboy35: Dubbele posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je al iets van de geld uit geeft dan word je in cheater pool gezet.

Tja heb ik al uitgegeven kom zet het naar je 2de charachter en dan dan ben je arm komt er weer een hacker voorbij moet je weer overhevelen ach schei toch uit
Link to comment
Delen op andere websites

downloud argent infine voor je pc dan kan je ook je geld hacken op gta 5 online

Als je de topics allemaal eens goed leest dan zie je staan dat de meeste hier helemaal niet blij mee zijn. Het speelplezier wordt hier namelijk mee aangetast!!! Dus liever dit soort info hier niet plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je wel willen delen zijn er twee opties:

Voor met z'n tweeën:

Pluk een mooie wagen van de straat en pimp dat ding tot de max. Laat vervolgens je maatje hem verkopen bij Los Santos Customs.

Voor met drie of meer:

Degene die veel geld heeft zet bounty's op de anderen, deze collecteren vervolgens de bounty.

Tot mijn spijt beschik ik over deze kennis. Bij Death Inc zijn meerdere leden helaas al de klos geweest wanneer we even ons in een openbare lobby begaven, met als gevolg dat de halve clan nu miljonair is. Door het in crew only lobby's een beetje te verdelen en door gewoon niet meer zuinig met geld om te gaan hopen we er zo een beetje van af te komen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip! geef geen of weinig geld weg...

De controle op de online economie (illegale transacties) wordt voortdurend door geautomatiseerde systemen van R* gedaan. Dit betekent dus dat je automatisch een ban kan krijgen en/of je in de cheaters pool wordt gezet indien je (zeer) veel geld overmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...