Jump to content

computer van Aldi?


Kratod

Recommended Posts

Zag bij Aldi(11-12) een computer voor €799,00.

Dit zijn zijn gegevens;

Intel Core i5-4570 processor met 3.2GHz en 6MB smart cache

NVIDA GeForce GTX760 met 1536MB

1T harde schrijf

16B SDRAM werkgeheugen op 1600MHz

Inclusief alle gebruikelijke connectiviteit als HDMI, USB 3.0 WiFi, Gigabit LAN en CD/DVD.

Zijn deze goed voor Simulatie spellen van 2011-era? Verder wilde ik vooral weten als upgrade slim is en tot hoe ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal zijn PC's die je kant en klaar uit de doos kan kopen veel te duur ten opzichte van losse onderdelen die je op internet kan kopen. Ik raad je aan om even op een reactie van @Woody268 te wachten. (of natuurlijk iemand anders met hardware kennis) hij heeft er meer verstand van als ik, dus hij kan je ook een uitgebreider verslag leveren.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weinig negatiefs over Medion te zeggen.

Behalve dat dvd-rewriters veel herrie maken en niet altijd een dvd leest.

Het ontbreken van een SSD wordt niet door iedereen als prettig ervaart. Zit hier wel bij. Dus dat is in orde.

Ook dat er Windows 8 zit wordt als minpunt gezien. (Het is gewoon ff wennen, of je bent gewoon zwaar autistisch)

Ik heb zelf een Medion, i5 3350P met GTX 650.

Als je er meer over wilt weten over het model dat je geinterreseerd ben.

http://www.diskidee....ederland/34195/

Voor specs:

http://aldi.medion.c...sstattung_anker

Op de foto's ontbreekt een DVI-aansluiting. waarschijnlijk een verkeerde foto aangezien de kaart twee poorten bezet houdt.

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft, koop geen Aldi of Medion computer! Dit kan wellicht deels persoonlijk zijn maar de kwaliteit van de behuizing en voeding zijn echt om te huilen.

Uiteindelijk wil je niet dat een brakke voeding deze hardware van stroom moet voorzien want ik vrees dat je na twee jaar opnieuw een computer kan gaan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft, koop geen Aldi of Medion computer! Dit kan wellicht deels persoonlijk zijn maar de kwaliteit van de behuizing en voeding zijn echt om te huilen.

Uiteindelijk wil je niet dat een brakke voeding deze hardware van stroom moet voorzien want ik vrees dat je na twee jaar opnieuw een computer kan gaan kopen.

Er zit waarschijnlijk een Fortron voeding in. Weet niet of dat goed is. :?

Sommige voedingen hebben coil whine. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, zulke kant en klare pc's hebben altijd van dei stock koelers van de processor en videokaart.

Dus je moet ermee oppassen als je keihard zit te gamen midden in de zomer anders heb je problemen met de oververhitting.

En volgens mij kan je betere hardware krijgen voor dat geld, plus een aftermarket CPU koeler en

de referentie videokaart vervangen voor een aftermarket videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven ergens is verteld is een het aangeraden op een samengestelde pc te maken, zodat je maar 'Bang for the buck' als je dat wil, wil ik wel een computer van ongeveer de zelfde prijs samenstellen die quasi evengoed is als die van medion is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Merk PC's hebben niet altijd de stock cooler, alhoewel je dan al wel in de hogere prijsklasse moet gaan kijken. Merken pakken wel vaak groot uit met "Core i5" en "GTX 760", maar de rest van het spul dat er in zit is waardeloos en opgekocht van de laagste bieder. Vooral de voeding is meestal ondermaats. Inefficiënt, lawaaierig en in sommige gevallen zelfs niet in staat om alle componenten te voeden. Bovendien is er meestal geen plaats voor uitbreidingen (extra HDD's e.d.) omdat alles in een kleine kast zit gepropt en/of er geen aansluitingen op het moederbord meer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ywp, zoals wat hierboven verteld is. En de airflow moet ook optimaal zijn anders heb je straks hitte problemen met je componenten.

Een i5 en GTX760 is leuk maar Fortron voeding???? Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord en twijfel het ten zeerste dat

het een redelijke voeding is. Ja, redelijk, niet goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...