Jump to content

Mijn nieuwe avatar


iRico

Recommended Posts

Ik heb 3 verschillende maten ervan.

Grootste maat:

wYcnw9G.png

Middel maat:

Rh49XXo.png

Kleinste maat (Die ik gebruik ivm het minste KB)

uXpewy9.png

Rate? Tips altijd welkom!

Hoe ik op het idee kwam? Omdat ik sinds net bij de bananenbendezit.

Bewerkt: door Black-GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn.

Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn.

Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10.

Je vergeet de banaan die hij erin gestopt heeft :puh:

Jammer dat de banaan niet goed terug te zien is op je daadwerkelijke avatar omdat het plaatje te klein is :(

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je wat gemaakt hebt! Wat de anderen al zeggen, dit is eigenlijk een klein beetje wat tekst erop plakken en een banaan eraan toevoegen. Ik vind het wel leuk om te zien dat er weer nieuwe mensen in de Graphics General komen. Als je het niet wist, kan je je kunsten kwijt in ''Graphics Showroom.'' Ik geef je voor deze avatar een 4/10 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de banaan lichten maken en dan het plaatje iets donkerder, misschien zie je de banaan dan beter?

of alleen de background wat donkerder maken! anders valt je plaatje zelf nog niet op haha.

wat voor programma gebruik je als ik vragen mag ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...