Jump to content
Joriz

Arthur Kade interviewt GTA5 actrice Michal Sinnott!


Het is altijd interessant om te horen hoe het maken van GTA5 in zijn werk gaat. Zo vertelde Shawn 'Solo' Fonteno (Franklin), Ned Luke (Michael) en Steven Ogg (Trevor) al eerder uitgebreid op Comic Con hoe hun acteerwerk in balletjespakken wordt omgetoverd tot het dynamische verhaal van GTAV.

Afgelopen maandag is Michal Sinnott geïnterviewd door celebrity interviewer Arthur Kade. Zoals je misschien al kan zien heeft Michal Sinott de rol van de verwende Tracey De Santa ingespeeld. In het interview vertelt ze onder andere hoe laat ze er pas achter kwam dat ze meewerkte aan Grand Theft Auto V, hoe ze haar rol vond en of er dankzij het spelen in GTA5 meer acteerwerk is te vinden.

Het 15 minuten lange interview is zeker interessant en leuk om te kijken. Vooral omdat je nu eindelijk is Tracey 'in het echt' ziet. smile3.gif

Bron Spreecast via Rockstar Network

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hier zat ik al een tijdje voor te wachten, wat leuk om dit te zien! :)

Avatar chance dan maar? :puh:

Ik zat toevallig te zoeken tussen Google Afbeeldingen bij ''Michal Sinnott'' en vond deze wel leuk. Wist zelf ook eerst niet wat de echte naam van Tracey De Santa was. Another thing learned at GTAGames.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Na twee minuten hoorde ik pas de gelijkenis tussen Michal en Tracey. Misschien omdat ik Tracey al een tijdje niet heb horen praten. Het feit dat zij er 3 jaar lang mee bezig is geweest voor alleen haar personage zegt al wat. Leuk interview! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...