Jump to content
Joriz

De mooiste GTA Online Snapmatic sneeuwfoto's!


Toen het opeens ging sneeuwen in GTA Online op eerste kerstdag, dankzij het GTA Online Holiday Gift, zorgde dit voor een heleboel chaos. De bewoners van Los Santos waren hier duidelijk niet op voorbereid, maar gelukkig konden wij met onze GTA Online skills iedereen een fijne kerstdag bezorgen puh2.gif

Ook de Snapmatic foto deelfunctie en de nieuw toegevoegde filters zorgde mooie plaatjes. Deze keer heb ik weer wat bijzondere afbeeldingen er tussen uit geselecteerd die mij opvielen. Blijf zo doorgaan, want we gaan binnenkort prijzen weggeven voor mooiste Snapmatic foto's!

gallery_1_5_291.jpg

Priox wist de kerstman te spotte de kerstman met een parachute!

gallery_1_5_16447.jpg

Dragon__rage zette zijn meest freaky masker op!

gallery_1_5_1623.jpg

Tommie59 maakte een foto van onze grote oren puh2.gif

gallery_1_5_4129.jpg

Ezra24rct3 ging aan de slag met de nieuwe Snapmatic effectjes en maakte deze bijzondere foto!

gallery_1_5_9794.jpg

Grand Theft Auto TOM spotte deze hiker die blijkbaar nog niet helemaal op de hoogte van het weer was!

gallery_1_5_22918.jpg

tjarda1999 maakte deze selfie terwijl hij een kerstman masker droeg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vond het heerlijk om even wat foto's te maken in de sneeuw. Eigenlijk wel zeer jammer dat het maar een dagje er lag, anders had ik sowieso nog meer gemaakt. Ook een kleine reminder, vergeet niet dat de Kerst kleding die je hebt gekocht - gekregen zal worden verwijderd op vijf januari. Dit heb ik volgens mij ergens in een Loading Screen gezien van GTA: Online. Tot die tijd kan je nog leuke foto's maken van jezelf in Kerst kleding :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En weer een foto van mij!

Dan maak ik blijkbaar goede foto's. :)

Nu weet ik ook dat ik voor mijn handtekening een verkeerd plaatje heb gekozen :\

(En dan te bedenken dat ik onze oren bijna niet kon vinden omdat de zicht afstand heel laag was :puh:)

Bewerkt: door tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...