Jump to content

Wat te doen met gekregen geld?


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • TheDutchWesley

    5

  • Niked

    5

  • schimmelzicht

    4

want dat kon je niet mét dat geld.. ?

Met zoveel geld is de lol er wel af..

Niemand zegt dat je het uit moet geven..............:D

Blij te lezen dat er iets aan dit probleem is gedaan..............gelukkig heb ik er geen last van gehad.............spelen met cheats is stom...........jezelf uitdagen DAT is pas leuk :)

Maar ja sommige lijken daar anders over te denken en zijn gewoon spelverziekers............het blijft jammer voor diegene die het spel wel willen spelen zoals het hoort...........op eigen kracht of met de hulp van (online) vrienden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

je kan bijvoorbeeld eerst een Adder kopen van 1.000.000, dan verkoop je die voor 500.000.

Dan koop je weer een auto van 500.000, verkoop je die voor 250.000.

En dan net zolang doorgaan tot je geen geld meer hebt. je kan het ook legaal laten verwijderen, ik denk dat dat lang duurt. Ook kan je gewoon een paar tanks kopen en die nooit ophalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hohoho jongens rustig aan. Er zijn nog altijd hongerige monden in Los Santos waaronder ik!!! Dit is een oproep aan alle rijke Gta collega's. Help mij aub ik ben zo blut als het maar kan. Mijn psn is, Mordechai89 deel met mij voeg mij toe. En we doen samen dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog niemand tegen gekomen die in mijn ogen heeft lopen cheaten ( niet doodgaan etc) wel idiote tanks en Chrome z-types Ik heb in het begin een paar auto's verkocht en dan character wisselen. Maar toen was de lol de snel af. Nu net 60 mile verdient dan kan ik weer een versnellingsbak en een setje velgen kopen. Good sport levert ook leuke dingen op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb online 1 miljard gekregen en heb op mijn eerste profiel alles gekocht wat je kunt kopen (Vliegtuigen, helicopters, boten, auto's, leger voertuigen en alles wat kleding heet) en als m'n vrienden een auto omgebouwd willen hebben doe ik dat ook nog voor ze

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of hij het over het heden heeft of over 'n "ver verleden". Ik ben dat soort weldoeners iig nog nooit tegengekomen. Hoewel ... misschien een keertje. Er was, nadat R* deze problemen al aangepakt had, 'n keer 'n gast die ons 'n miljard beloofde als we hem lieten winnen met racen. Die hebben we toen zo uitgekafferd, dat hij z'n biezen maar pakte nog voor de race van start ging. Weet dus niet of dat 'n serieuze hacker was, of juist iemand die zo races probeert te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou kunnen sparen en nog meer geld verdienen :D dat is in deze tijden van economische crisis in L.S wel noodzakelijk.

Sparen? Wat is dat?

Heb op het moment van schrijven slechts $85,- te besteden in Online. :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou kunnen sparen en nog meer geld verdienen :D dat is in deze tijden van economische crisis in L.S wel noodzakelijk.

Sparen? Wat is dat?

Heb op het moment van schrijven slechts $85,- te besteden in Online. :D

Na het lezen van jouw reactie word ik spontaan misselijk :t
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...